Krelise Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Jeg prøver å finne noen utstillinger å melde på. Har ikke råd/mulighet til å overnatte og må derfor kjøre fram og tilbake samme dag. Det begrenser jo radiusen en del. Så, hvilke utstillinger er det framover innen ca 2-2.5 timers kjøreavstand fra Trondheim? Vi skal på NKK Trondheim og Hundefestivalen. Hadde også tenkt å melde på på Oppdal i juni, men den er stengt for pinschere fordi rasespesialen går samme helg Noen flere? Siter
xxx12345 Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Det er bare en til, og det er Steinkjer hundeklubb sin første helgen i september. Edit, nei jeg glemte en: Røros 9. juni Siter
Monab88 Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Røros 9. mai http://www.roroshund...px?pageid=58556 Edit; Juni da sjø Siter
Krelise Skrevet 2. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Takk Røros går jo an! Og fristen er ikke ute heller. Yay! Er innmari få utstillinger i denne landsdelen syns jeg.. Siter
Cloudberry Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Når er hundefestivalen egentlig? Antar den er omtrent samtidig som ifjor, og isåfall utelukket for vår del, men må jo spørre Og ja, altfor få utstillinger her! Siter
xxx12345 Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Hundefestivalen er siste helgen i august Siter
Cloudberry Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Hundefestivalen er siste helgen i august Nei du tuller! Da kan vi jo være med 2 Siter
Symra&Pippin Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Jeg prøver å finne noen utstillinger å melde på. Har ikke råd/mulighet til å overnatte og må derfor kjøre fram og tilbake samme dag. Det begrenser jo radiusen en del. Så, hvilke utstillinger er det framover innen ca 2-2.5 timers kjøreavstand fra Trondheim? Vi skal på NKK Trondheim og Hundefestivalen. Hadde også tenkt å melde på på Oppdal i juni, men den er stengt for pinschere fordi rasespesialen går samme helg Noen flere? Du vet sikkert at du kan sjekke her? Jeg bruker å gå gjennom hele lista når den kommer utpå vinteren en gang, og så legge planer for hele sesongen. Siter
Krelise Skrevet 2. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 (endret) Du vet sikkert at du kan sjekke her? Jeg bruker å gå gjennom hele lista når den kommer utpå vinteren en gang, og så legge planer for hele sesongen. Joda, jeg har sett på den Men jeg håpet liksom at det var flere, noen jeg ikke hadde fått med meg. For det er jo så få her i området Og så hadde jeg jo helt glemt Rørosutstillinga tydeligvis. Endret 2. Mai 2012 av Krelise Siter
Ingvild Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Ingen som vet om det pleier å være et bittelite valpeshow i løpet av sommeren? Jeg kan godt kjøre et par-tre timer fra Stjørdal... Drar sørover igjen ca. 10. august tipper jeg. Siter
Recommended Posts