Guest janson Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 … eller dagen Mikke tilbrakte på ryggen. 09: Zzzzz sier Mikke og er ikke spesielt begeistret for å stå opp. 10: Litt mer våken nå, men nå er prioriteringene litt på ville veier synes han. Frokost først, kamera etterpå. 11: Jeg setter kursen mot Oslo og sovner på toget. 12: Jeg er klar for motefotogruppearbeid, men gruppefolka er sene og jeg finner en elefant på veggen. 13: Jobbe, jobbe, jobbe. 14: Lettere paniske går vi hvert til vårt og jeg møter på folk ved Youngstorget. 15: Venter på toget hjemover. 16: Hjemme venter vi på middagen og Mikke synes det er kos med grønt gress og sol. 17: Underveis i middagen viser det seg at vi også har fått nye leieboere. 18: Tur med frossenpinn-Silje og Grim i sola. Deilig! Resten av kvelden gikk til eksamenslesing og kakespising. Altfor opptatt til å fotografere altså! Siter
Ingvild Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Jeg liker bildene dine. Mikke er så søt! Siter
Grim Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 For et øk du fremstiller bikkja mi som. 1 Siter
Recommended Posts