TonjeM Skrevet 26. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Februar 2014 Ååå disse gutta kan sine spor ja! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Lille bøllefrø har vokst opp - i dag er det allerede to år siden han og hans fem sjokoladebollesøsken ble født. Gratulerer med dagen og hipp hipp hurra! Jeg er så inderlig glad i den hunden der. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Gratulerer med dagen, Geo! Mikke sender også litt kjærlighet i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Geo hilser hjem til mamsen sin. Bursdagen har staret med et stort, rått bein av kalv, tur på jordet og flørting med Amira (som snart har løpetid) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Geo hilser hjem til mamsen sin. Bursdagen har staret med et stort, rått bein av kalv, tur på jordet og flørting med Amira (som snart har løpetid) Det høres ut som en ypperlig bursdagsfeiring for Geo Kos dere i helga! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2014 Fine bebisbilder Grattis med dagen til Geo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Jeg la i dag merke til at Geo begynner å få grå hår på haka. Det er ikke uvanlig på kelpie å få det i denne alderen, men likevel. Jaja, da kan han i alle fall se voksen ut selv om han ikke oppfører seg sånn. Geo 2 år: 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Han er virkelig kjekk :-D Blir gøy å se han live!!! En av de negative sidene det (i mitt hode) at kelpiene blir tidlig grå :-O hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Han har bare den mest fantastiske brunfargen i verden. Kjekken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 2. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Han er virkelig kjekk :-D Blir gøy å se han live!! En av de negative sidene det (i mitt hode) at kelpiene blir tidlig grå :-O hehe Takk! Han er en fin liten kar. Labradoren min var forøvrig mer grå enn Geo da hun var på hans alder. Han har bare den mest fantastiske brunfargen i verden. Kjekken. Ja, det syns jeg også! Elsker brune hunder, så er veldig fornøyd med å ha en selv. Han begynner allerede å bli litt solbleket over ryggen da. Kjenner jeg meg selv rett kommer jeg ikke til å huske solkrem denne sommeren heller, så da får han heller bli litt lysere i løpet av sommeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Så fin Jeg syns hele det kullet er begynt å se veldig voksne ut jeg Ihvertfall i forhold til pipestilken min Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Så fin Jeg syns hele det kullet er begynt å se veldig voksne ut jeg Ihvertfall i forhold til pipestilken min Synes geo har hatt et voksent, klokt og verdig blikk hele tiden :-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Synes geo har hatt et voksent, klokt og verdig blikk hele tiden :-D Ja, helt klart. Men sånn i kroppen har dette kullet begynt å legge seg ut i brystet og fronten syns jeg og ser mer voksen ut sånn sett Tidi er jo en mynde i forhold akkurat nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Ja, helt klart. Men sånn i kroppen har dette kullet begynt å legge seg ut i brystet og fronten syns jeg og ser mer voksen ut sånn sett Tidi er jo en mynde i forhold akkurat nå Enig Men Geo er jo blitt stor gutt, håper Vegasen begynner å legge seg ut litt snart. hehe! Men Geo har jeg jammen likt hele veien altså :-D Kjekkas!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 2. April 2014 Rapporter Share Skrevet 2. April 2014 Geo ser så klok og god ut Og det er han jo! Bare ikke klok som i "gammel og klok", bare smart. Jatakk til flere hodebilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Så fin Jeg syns hele det kullet er begynt å se veldig voksne ut jeg Ihvertfall i forhold til pipestilken min Synes geo har hatt et voksent, klokt og verdig blikk hele tiden :-D Ja, helt klart. Men sånn i kroppen har dette kullet begynt å legge seg ut i brystet og fronten syns jeg og ser mer voksen ut sånn sett Tidi er jo en mynde i forhold akkurat nå Enig Men Geo er jo blitt stor gutt, håper Vegasen begynner å legge seg ut litt snart. hehe! Men Geo har jeg jammen likt hele veien altså :-D Kjekkas! Takk for kommentarer! Han har begynt å liksom sette seg litt mer i kroppen nå. Tror det vil ta en stund ennå til han er helt ferdig utviklet. Men i forhold til hvordan han var i sommer er han helt klart mindre skrangleverk nå. Geo ser så klok og god ut Og det er han jo! Bare ikke klok som i "gammel og klok", bare smart. Jatakk til flere hodebilder Han er kjempegod. Smartheten varierer det litt med. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 3. April 2014 Rapporter Share Skrevet 3. April 2014 Åh må ha ny bilder av både Dany og han. Godt dere kommer til spesialen :D Ser ut som han setter seg igjen nå etter en forsinket skrangle alder! *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 14. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. April 2014 Vi er hjemme på påskeferie og koser oss. Søsteren og svogeren min er også her, så det er atskillig større hus og atskillig flere folk å forholde seg til her enn hjemme på Ås. Et skikkelig paradis for Geo, med andre ord! Det har blitt et par skogsturer og en sykkeltur så langt, men foreløpig er det egentlig ikke så veldig trivelig påskevær her. Heldigvis går det an å hygge seg inne også. Geo hjelper til med matlaging: Følger interessert med på påskeeggoppfylling: Koser seg inne: Og får så mye kos at selv en kelpie kan bli fornøyd! 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 19. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Et par påskeferiebilder til. Jeg elsker skogen her hos mamma og pappa! SÅ mye bedre enn skogene på Ås! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Så fine bilder! Ser ut som om dere koser dere på påskeferie. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 19. April 2014 Rapporter Share Skrevet 19. April 2014 Nydelig hund du har Ingvild! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 1. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2014 De to siste helgene har vi vært på utstilling. Vi jakter på storcert! Det siste certet kommer vel i boks en eller annen gang. Nå er matmor litt mettet av utstilling, så det blir vel en stund til neste gang. Får se om jeg melder på NKK Bjerke eller ikke. Men han har fått to fine resultater både på rasespesialen og NKK Drammen: 24. mai 2014, Australske Gjeterhunder Norge. Excellent, 2AK, CK, res.CERT, 4BHK. Dommer Maija Heinilä. Kritikk:«48 cm, g. str, pass. subst, velsk. hode, øyne kunne harm. bedre m/farge, korr. revelign. uttrykk, korr. øreans., velvinklet. Brystk. kunne vært lengre og dypere, bev. utrettelig med gode steg, bra pels og farge, utm. temp.» 31. mai 2014, NKK Drammen. Excellent, 1AK. Dommer Nina Karlsdotter. Kritikk:«Mask. hode. Bra prop. Utm øyne. Velbårne øre. Bra hals og rygg. Litt avfallende kryss. Bra svans. Tilrekkeleg kropp, men kunne vært mer utfyllende i fronten. Skulle kunne vært en aning lengre i kroppen. Utm. benstamme. Velvinklet, rett fint lår. Utm. steg fra siden, dessverre litt løs frem. Dobbel pels, men kunne hatt rettere ull. Fin farge, velvist.» På rasespesialen ble han dessuten fotografert av Sofia Olsson, som står bak kelpiegallery.com. Nå er han lagt til i galleriet, så jeg tenkte å vise bildene av ham. Her er han altså to år og tre måneder gammel: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 2. Juni 2014 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2014 Fin gutt! Storcertet kommer nok ganske snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Juni 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juni 2014 Sommertid! Edit: Eh ja, det siste ble jo feil vei. Får ikke fikset det på telefonen, så dere får skakke litt på hodet i stedet. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts