HHC Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Stilig type 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Pene Geo Begynner å bli stor jo, men ikke voksen? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Fantastisk artige bilder! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Kule bilder! Han er en fining 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Herre gud så vill og gal han ser ut men en vakker gutt er han også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 28. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Det er så rart, for jeg husker liksom at jeg nettopp satt og aaawet over de første videoene du la ut av en bitteliten valp som fjaset i skogen! Men så er det ikke nettopp lenger, for den lille valpen har jo plutselig blitt en liten mann! Kjempestilige bilder, og så fint med den shadinga hans! Ja, også gratulerer med cert såklart!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2013 Tusen takk for koselige kommentarer om kråka mi! Han er både rar og fin, han. Pene Geo Begynner å bli stor jo, men ikke voksen? Ikke voksen, nei. Jeg tror kanskje at disse kelpiene aldri blir ordentlig voksne, jeg. Det er jo bare å se på bildene Jeanette har lagt ut av bestemor Blaze i dag liksom. Det er så rart, for jeg husker liksom at jeg nettopp satt og aaawet over de første videoene du la ut av en bitteliten valp som fjaset i skogen! Men så er det ikke nettopp lenger, for den lille valpen har jo plutselig blitt en liten mann! Kjempestilige bilder, og så fint med den shadinga hans! Ja, også gratulerer med cert såklart!! Takk! Og ja, jeg vet. Tiden flyr! Herlighet. Jeg så på noen gamle bilder her om dagen, hvor han ligger nonchalant og slapper av på grilling og hagefest. Han var jo så bitteliten og søt og herlig! Heldigvis er han fremdeles søt og herlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 Ja heldigvis slutter de aldri å være søte og herlige!!! selv om de blir store. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 For et herlig bilde "Poke!" Så stoor han er blitt, skikkelig mann! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 Haha, han ser ut som en av hyenene fra Løvenes Konge på det bildet! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 Jeg fant en gammel film fra en varm sommerdag i mai. Her er Geo ca. elleve uker gammel. Seee hvor søt og liten og klønete han er! Jeg hadde forresten helt glemt hvor fæl og høyfrekvent den valpebjeffinga hans var. Så kommer en film fra i dag. Han har ikke kunnet oppsitt i det hele tatt, så i dag har vi så vidt begynt på noe som skal ligne på avstanden. Foreløpig bryr jeg meg ikke så mye om låste bakbein selv om det er det jeg vil ha på sikt, men jeg prøver å la være å belønne når det er alt for mye framdrift. Men det viktige nå er å få fram litt initiativ og få ham til å tilby de ulike momentene (selv om han får en del kommandering på akkurat disse klippene). Oppsitt-hoppingen er overdrevet nå, men det er fordi jeg vil ha fart i momentet. I tillegg tok jeg med et par klipp av utgangsstillingen (ja, filmen er speilvendt ) som vi stadig vekk pirker på, Geo som står stille (bare for å vise hvor pen han er ) og Geo som må beherske seg litt i nærheten av favorittleken (det er nemlig veeeldig vanskelig!). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 Videoen din er privat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 29. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 Videoen din er privat Teite YouTube! Nå skal den være offentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2013 Så utrolig pen han er!!! Liker masse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 I dag fyller Geo ett år! Tiden har flydd. På dette året har Geo vokst fra å være en liten, brun klump til å bli en kjekk ung herremann med masse herlige kvaliteter - han er trygg, sosial, glad, gøyal å trene med, en helt fantastisk turkamerat og en skikkelig kosegris. Jeg ser fram til alle årene vi har foran oss! http://www.flickr.com/photos/ingvildbs/8515427812/'> http://www.flickr.com/photos/ingvildbs/8514312947/'> http://www.flickr.com/photos/ingvildbs/8515428372/'> 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Gratulerer med dagen kjekke bruttern! Hilsen Dany Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Gratulerer med dagen Geo! Kjekkasen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Gratulerer Geo! Og vi liker sleske karer. Mikke ser ut som en sur tante om dagen og det er ikke like sjarmerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 28. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Gratulerer med dagen til vakre Geo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Februar 2013 Geo takker for gratulasjoner! Han har feiret dagen med kurskveld og brødskive med ost på, og har visst hatt det ganske så ålreit. Nå sover han i alle fall søtt. Et stk. trøtt bursdagsbarn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 21. Mars 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 I dag har HD-resultatet kommet, det ble en fin A. Nå venter vi spent på albuene - bildene der så også fine ut, så forhåpentligvis kan vi komme litt mer i gang med fysisk trening nå. Ellers jobber vi en del med lydighet om dagen. Også gleder jeg meg til snøen forsvinner, for jeg tror vi begge lengter etter å gå spor! Det aller beste i hele verden er å rulle seg! Han har ikke alltid helt kontroll når han er ute og løper med ball i munnen, men nå har han endelig lært seg å lukke øynene om han er i ferd med å få ballen i hodet, i det minste. Derp. Fin gutt! Påskeharen. Litt lydighetstrening i sentrum. Ja, jeg sliter med å rette opp ryggen og se rett fram, det er jeg fullt klar over. Vi har alle våre syndromer. 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Pene Geo Jeg satt faktisk akkurat å snuste på bloggen deres, savnet Geo-bilder. Så flaks at du kastet ut noe nå da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 WOW. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Gratulerer med A hofter på fineste Geo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 21. Mars 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2013 Hurra for A! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts