jma Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Vi trenger kanskje hundepass i sommer til den ene presa hannen vår. fra 17. til 25. juli. Han er snill og rolig, går veldig bra sammen med tisper, valper, barn og katter. kan være reservert mot fremmede, men er lett å kjøpe med litt godis. eneste ulempen med han er at han ikke tåler trynet på andre hannhunder og at han kan pipe når han kjeder seg. Vi vil selvsagt betale for pass. Vi bor i Vestfold. Siter
simira Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Han er flott, men tror vi melde oss ut, med en ridgebackhann på 2 år i huset. Siter
busy Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Skulle gjerne passet han, bare litt langt unna Siter
Quintinus Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Skulle gjerne hatt han her om vi bare bodde litt nærmere, og han var en tispe hihih... Siter
jma Skrevet 25. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 25. April 2012 hehehe busy: du må flytte tilbake til Tønsberg! Siter
busy Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 hehehe busy: du må flytte tilbake til Tønsberg! Drømmer om det hver dag ja Men som jeg sier til det meste, alt til sin tid 1 Siter
LØJ Skrevet 26. April 2012 Rapporter Skrevet 26. April 2012 Åååhh, skulle veldig gjerne ha hjulpet deg J med dette. Men tror Bo hadde gått av hengslene med en annen hanne i huset... 1 Siter
jma Skrevet 26. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. April 2012 LØJ: høres ut som om han og Ramos hadde vært en bra mach haha.. Siter
LØJ Skrevet 27. April 2012 Rapporter Skrevet 27. April 2012 LØJ: høres ut som om han og Ramos hadde vært en bra mach haha.. Jeg hadde isåfall hatt noe å henge fingrene i da...ikke et kjedelig øyeblikk Men Lorena-mor derimot...hun hadde passet hos oss Siter
Lola Pagola Skrevet 27. April 2012 Rapporter Skrevet 27. April 2012 ÅÅ jeg hadde digget det Men tror ikke det hadde blitt hyggelig for noen egentlig Siter
jma Skrevet 27. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. April 2012 Hehehe.. Disse hannbikkjene altså.. Jeg hadde isåfall hatt noe å henge fingrene i da...ikke et kjedelig øyeblikk Men Lorena-mor derimot...hun hadde passet hos oss Lorena og Damien er alltid hos oppdretter når vi er på tur, men du må gjerne passe henne en gang hvis du vil! Men hun er ulv i "fåreklær" altså. Hun er kjempesøt, snill og underdandig helt til hun skal vokte Siter
Recommended Posts