mushi Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Hvor er Vear ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 25. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Skal nok manne meg opp til å bli med en gang men i morra er det familie og lunchbuffet på Villa Malla på Hurum? Har forstått det som at maten der ikke er verdt å gå glipp av så da har jeg gyldig fravær denne gangen sant?.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 25. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Mai 2012 Skal nok manne meg opp til å bli med en gang men i morra er det familie og lunchbuffet på Villa Malla på Hurum? Har forstått det som at maten der ikke er verdt å gå glipp av så da har jeg gyldig fravær denne gangen sant?.. Såvidt godkjent Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Grrr igjen så jeg tråden for sent."slå seg selv i hodet" god tur 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Ble ikke tur på oss, noen som er interessert i tur i morgen? Vurderer å gå med hundetreff gjengen. Men vet ikke om de går i fra greveskogen nå som det Tønsbergmesse.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 26. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mai 2012 Jeg og Mike er med enten det blir med Tønsberg hundetreff eller bare en liten gjeng:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Når da? Er jo litt sent nå men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Jeg vil som sagt gjerne på tur, men har ikke lappen. Ikke kan jeg gå langt heller Og ikke kan vi gå midt på dagen da Ozzy ikke takler varme så godt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Kan på tirsdagen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Jobber til 18.00. Men gjerne etter det hvis ikke det blir for sent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 27. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Jobber til 18.00. Men gjerne etter det hvis ikke det blir for sent. Hmm, da hadde jeg egentlig tenkt meg på trening hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 27. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mai 2012 Jeg kan på tirsdags formiddag 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mai 2012 Hmm, da hadde jeg egentlig tenkt meg på trening hehe Skjønner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 29. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Jeg kan på tirsdags formiddag Kan du fortsatt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Kan du fortsatt? Nei desværre, kom noe i veien så jeg må ordne opp i.. Men i morgen kan vi garantert! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 Formidler: Hundetreff i Larvik Lørdag 2 Juni. kl.1700. Mellomhagen ungdomsskole. Ingen planlagte aktiviteter. Bare lek og moro for hundene velkommen de som vil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Tur snart ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 5. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Tur snart ??? Jeppsi I'm in.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 5. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Juni 2012 Nå kan man bruke messe området Vi hadde hatt godt av strukturert LP trening Trenger å trene på fellesdekk og tannvisning 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts