SoppenCamilla Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 jeg blir med en annen gang ja, når det passer nå skal vi jo kurses noen uker fremover, og da ser jeg jo om han fortsatt er flink og ikke bryr seg nevneverdig om andre Vi kan gå tur en dag, da, jeg også jobber, og er hjemme sånn rundt halv fire, og bor på Kodalveien! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Jeg jobber forresten "alltid" til seks... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Vi kan gå tur en dag, da, jeg også jobber, og er hjemme sånn rundt halv fire, og bor på Kodalveien! Hvor på Kodalveien bor du da? Jeg kjører jo på den veien hver dag det hadde vært veldig hyggelig, Leo trenger flere venner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 24. April 2012 Rapporter Share Skrevet 24. April 2012 Vi vil gjerne være med å gå tur! Kumusen er trygg og bråker ikke noe. Hun inviterer gjerne til lek, og hvis hun ikke gjør det så overser hun. Vi kan godt gå med andre hunder som bråker, det ser jeg bare på som kontakttrening. Men det kommer litt ann på hvor det er, for jeg har ikke bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Hvor på Kodalveien bor du da? Jeg kjører jo på den veien hver dag det hadde vært veldig hyggelig, Leo trenger flere venner Siste huset på venstre side før du kjører under e18. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Siste huset på venstre side før du kjører under e18. Aha, da vet man jo ca. hvor, avhengi av hvilken vei man kjører og venstre mye støy der om dagen med bygging av ny vei.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Aha, da vet man jo ca. hvor, avhengi av hvilken vei man kjører og venstre mye støy der om dagen med bygging av ny vei.. Oi, jeg mente høyre. Fra Kodal, mot Sandefjord. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Oi, jeg mente høyre. Fra Kodal, mot Sandefjord. I det gulehuset, som hadde masse julelys i jula?? Da bor du i såfall sammen med en kollega av min samboer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 I det gulehuset, som hadde masse julelys i jula?? Da bor du i såfall sammen med en kollega av min samboer Uff, ja. Haha, syns det var så syyyyykt flaut i jula! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Uff, ja. Haha, syns det var så syyyyykt flaut i jula! Hehe, det lyste godt opp ja, og avisrepotasje og greier men da vet jeg hvor det er hvertfall..så da er det jo bare å finne en dag det passer, på pm kanksje? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Hehe, det lyste godt opp ja, og avisrepotasje og greier men da vet jeg hvor det er hvertfall..så da er det jo bare å finne en dag det passer, på pm kanksje? Yees! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Yees! haha bor du der, det som syntes fra E18?? Avisreportasje hvor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 haha bor du der, det som syntes fra E18?? Avisreportasje hvor? Jaaaa. Bare til sommeren, da! Avisreportasje i Sandefjords blad, ihvertfall, og en video på sb.no. Jeg holdt meg langt unna alt det der. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Om noen har lyst til å treffes i Tønsberg (f.eks messeområdet, frodeåsen) så er jeg og Jatzy med, har ikke mulighet til å reise så langt, men vil gjerne på treff/trene litt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Jaaaa. Bare til sommeren, da! Avisreportasje i Sandefjords blad, ihvertfall, og en video på sb.no. Jeg holdt meg langt unna alt det der. Cooolt, holdt deg langt unna strømregninga og da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Cooolt, holdt deg langt unna strømregninga og da? Høhø, får se når jeg flytter ut. Kanskje jeg må skaffe et doodlekull og tjene inn penger til det. 18.000 per valp, er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Kåre Lise Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Høhø, får se når jeg flytter ut. Kanskje jeg må skaffe et doodlekull og tjene inn penger til det. 18.000 per valp, er det ikke? Jo er vel noe sånt, går med planer selv jeg å starte kennel i hønsehuset her. Blir bare aldri enig med meg selv hva som går best med tyskern her, puddel eller? Er veldig åpen for forslag, helst noe som er tilgjengelig på finn.no helst gratis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Shcnoodle? Blir jo en slags allergivennlig brukshund det og. Fett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 26. April 2012 Rapporter Share Skrevet 26. April 2012 Booldog blir det vel til at jeg får mekka, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Noen som vil bli med å gå på Skibergfjell på fredagen kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Noen som vil bli med å gå på Skibergfjell på fredagen kanskje? Gjerne! ... Bare synd jeg ikke har flyttet enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Gjerne! ... Bare synd jeg ikke har flyttet enda Flytt flytt flytt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 8. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Eller kanskje noen vil bli med å trene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Vi er med på alt som heter trening, trenger forstyrrelse 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mai 2012 Trenger noen en flott forstyrrelse kan vi slenge oss på for å trene på å oppføre oss. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts