Gå til innhold
Hundesonen.no

Navn til en sobel sheltie tispe


Nikita2010
 Share

Recommended Posts

Abby er det selvskrevne navnet til en sobel sheltie.

Abby er en forkortelse av Abigal.

Altså, selskrevent for meg, jeg tenker nemlig slik at når noen spør om tips til navn, så er det vanlig å anbefale navn man selv liker. Så ikke slik ment at valpen hete Abby siden det er en shelti. Hadde kalt en svart labradortispe for Abby og jeg.

Endret av Justisia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er dum, men hvorfor er det selvskrevent?

Beklager at jeg ikke utdypet dette ytterligere, men, siden TS spør om forslag til navn på en sobel sheltie, så går jeg ut i fra (kan være jeg har misforstått noe her da og er den dumme) at man gjerne velger navn man selv liker og ville foretrukket. Og for meg, så er Abby selskrevent på en shelti. Kan bare snakke for meg selv, men jeg anbbefaler ikke navn jeg ikke liker liksom ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig åpen for det meste, min mann sier det må være et ok navn å rope på :lol: Hva han mener med det er jo en annen sak, ikke et for spesielt regner jeg med. Men først og fremst jeg som bestemmer ;) Vi har en papillon fra før som heter Nikita!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at jeg ikke utdypet dette ytterligere, men, siden TS spør om forslag til navn på en sobel sheltie, så går jeg ut i fra (kan være jeg har misforstått noe her da og er den dumme) at man gjerne velger navn man selv liker og ville foretrukket. Og for meg, så er Abby selskrevent på en shelti. Kan bare snakke for meg selv, men jeg anbbefaler ikke navn jeg ikke liker liksom ...

Oki, lurte litt på den ja! :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo spille på fargen Sobel::Sobella Sobell eller bare Belle (uttales bell da :) )? Belle betyr jo vakker/fin på fransk.

Isabell

Siden jeg oppfatter Nikita som et Russisk navn kan du jo se på Russiske navn: Anouska (uttales sånn ca anoshka..betyr vel Lille Anna?), Jelena, Marina,: Lana, Irina,

Av annet : Majka og Inga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...