Lola Pagola Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Farmor har en hund som har hatt samme halsbånd hele livet, og det er helt uakseptabelt! Neida, men det begynner å bli slitt, samtidig som hunden etter ti år har funnet ut at det går an å rygge seg ut av det. Også syntes hun Casper sitt halvstrup var så smart, og da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe ett i gave. Denne hunden bader i saltvann flere ganger om dagen, ruller seg i sand, og i det hele tatt blir ikke halsbåndet pent brukt. Derfor er jeg ikke ute etter noe dyrt, men noe som holder en stor og sterk hund. Noen som har noen forslag? Altså halvstrup, holder en sterk hund og ikke for dyrt. Justerbart stort pluss, vet ikke nøyaktig størrelse. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Hooks.no har jo mange billige, iallefall, men har ikke erfaring med dem selv. Har et halvstrup-halsbånd fra Huken som jeg har hatt i "alle år" til min hund, iallefall 5 års tid nå, og det er ikke antydning til slitt enda (men så bruker jeg jo oftest sele). Er ikke helt likt det jeg har, min er litt stivere i stoffet enn disse, men er samme merket og til en grei pris: http://www.handlerimport.no/netthandel.asp?work=details&action=&pid=74 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Jeg glemte en ting, kjempefint om de er justerbare! Vet ikke helt hvilken størrelse han bruker nemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Jeg glemte en ting, kjempefint om de er justerbare! Vet ikke helt hvilken størrelse han bruker nemlig. Kan du ikke bare spørre om farmoren din kan måle med målebånd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Kan du ikke bare spørre om farmoren din kan måle med målebånd? Jeg har lyst til at det skal være en overraskelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Troll og seleverkstedet har halvstrup. Seleverkstedet kan også levere polstrede. Kennel og gresshoppa har også polstrede halvstrup, men de er ikke regulerbare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 http://globaldogshop.com/rogz-dog-collar-rogz-dog-collar-large-c-31_34.html Enkelt, rimelig og rask levering, og halsbånda kan reguleres MYE i størrelsene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 http://globaldogshop...ge-c-31_34.html Enkelt, rimelig og rask levering, og halsbånda kan reguleres MYE i størrelsene. Jajaja! Det var jo perfekt! Zænks! Takk for Tips Meg, men polstrede er nok ikke helt greia for den badenymfen der :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 de har ikke bare polstrede, men KAN levere polstrede jeg har ikke polstrede, for mine bor ute... og trenes i all slags vær 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 de har ikke bare polstrede, men KAN levere polstrede jeg har ikke polstrede, for mine bor ute... og trenes i all slags vær Åja sånn ja! Gikk litt fort :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanja Wennberg Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Biltema har billig nylon halvstrupsband. I tilfelle linken ikke fungerer så legger hele linkinfoen under her. http://biltema.no/no/Hjem/Kjaledyrutstyr/Hund/Halvstruphalsband-47206/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Oj det var jo rett og slett dritbillig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Jeg lager halvstrup, men desverre er de ikke justerbare da... 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Oj det var jo rett og slett dritbillig! Hehe, ja. Og kvaliteten deretter. Ikke spesielt gode og de virker ikke spesielt solide. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Det hadde nok mannen til farmor likt, han har seilbåt og sånn Det får bli neste gang, får måle neste gang jeg er der :-) (men kanskje Casper trenger nytt halsbånd snart da ) edit: ja kan tenke meg det egentlig soelvd, men likevel er det jo ikke plastikkspenner som holder det sammen da. Men tror jeg går for rogz, litt mer kvalitet over det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Jeg sverger til Hunter sine. Blir aldri noe annet til ridgen her i huset. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Jeg er også veldig fornøyd med hunter sine halvstrup. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 http://www.busterzoo.com/product.asp?product=783 Ipet.no har de også. Hvis man søker etter "Freestyle treningshalsbånd" på forumet eller nett, så er det forhandlere som har dem i en del festlige farger. Var vel noen her som kjøpte oransje, Margrethe har grønne, vi har cyan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Jeg kjøpte et flettet halvstrup på Hund som hobby engang. Jeg har innimellom sett at noen stands på utstillinger også har solgt disse båndene. Det er ikke regulerbart, men definitivt det mest holdbare halsbåndet jeg har vært borti. Og det eneste som holder gamla mi i bånd hvis jeg har bundet hun et sted 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Jeg lager halvstrup, men desverre er de ikke justerbare da... Den var skikkelig fin Hvor mye tar du ca for et slikt et? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Troll hundeutstyr har også gode, justerbare halvstrup som er billige :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts