Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpeshow


Caro
 Share

Recommended Posts

hei, finner ingen tråd om valpeshow her som svarer på sp mine (er her sikkert, men jeg finner ikke..-.- )

Basic så lurer jeg bare på hva gjør man på ett valpeshow?

Skal på show med valpen min i mai, da er han 11 mnd så siste sjanse, MEN etter att vi meldte oss på så tenkte jeg "hmmm, hva er valpeshow egentlig??" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe ja, men dette er ikke en slik seriøs greie, så valper går fra 4 mnd - 12 mnd...det er bare for moroskyld. :) Så hva gjør jeg, bare løper jeg rundt med han slik de gjør på utstillinger? :)

Åja :)

Jepp, du løper og stiller opp han, dommeren sier jo hva du skal gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei nytt spørsmål...gadd ikke lage ny trå av dette så....: Hvor finner jeg klasse fordelingene?? har fått ett skjema der det står hvilke klasser som skal ut først...men hvilken klasse hører jeg og BC guttn hen?? :)

(Snakker fortsatt om samme valpeshow som det over, er nå lørdag! Spent kanskje! :S )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vi ferdige! :D fikk 1 plass og 3 plass! super fornøyde alle mann! :) Vi hadde håpet på 2 plass siden vi syntes vi gikk bedre ut enn den som kom som nr 2, men dommeren væit vell best, dessuten var det super morro! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...