shetalks Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Hei alle sammen. Jeg har vært her en stund nå, og har lest og lært mye. Og nå er det ikke lenge til jeg har valpen i hus her. Han er en bichon frise, gutt, født 17. mars, og er nydelig. Jeg er ei jente/dame på snart 41 år (fælt å se tallet), bor i nord, og trives her. Skal nå prøve å legge til et bilde av valpene, for jeg vet ikke enda hvordan jeg skal ha. Håper jeg får hente han før 17. mai. Gleder meg veldig. Og han skal hete Frank. 3 Siter
simira Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Velkommen hit, og gratulerer med valp! Det er mange voksne damer her, ingenting å gremme seg over det! Siter
shetalks Skrevet 14. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. April 2012 Takker. Jeg gremmes vel ikke så mye, men det er uansett litt ubehagelig at en er rundet 40... Men jeg føler meg ikke som en 40-åring, og jeg har det supert, så jeg bryr meg ikke så mye. Nå går jeg bare å teller dager til jeg får min nydelig lille gutt hjem. Siter
ToneS Skrevet 14. April 2012 Rapporter Skrevet 14. April 2012 Velkommen hit og gratulerer med valp! Siter
soelvd Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Hei! Gratulerer Hvilken oppdretter? Siter
SandyEyeCandy Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Bichon-hundene er superkule, skjønner du gleder deg til Frank kommer i hus! Siter
shetalks Skrevet 16. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. April 2012 Oppdretteren er i Harstad, like ved her jeg bor, og kennelen heter "Mabrini". Ei superflott dame, voksen og med lang erfaring. Gleder med sykt til Frank er i hus, snart kan jeg begynne å telle dager, og ikke uker.... 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Velkommen, og gratulerer med snart valp Siter
shetalks Skrevet 14. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Mai 2012 Hei hei alle sammen, nå er endelig valpen kommet, og det går enda veldig bra. Var på lørdagen og henta han heim, da blei det en lang dag på han, og uvant med så mye nye lukter, likavel virka det som om han falt fort til ro. Og om jeg får til, så skal jeg legge til et bilde av det som er Frank. Men det fikk jeg ikke til... lurer på hvordan jeg gjorde sist gang..?? Siter
PerH Skrevet 20. Mai 2012 Rapporter Skrevet 20. Mai 2012 Masse lykke til med Frank! Herlig navn http://hundesonen.no/forum/topic/39502-legge-bilder-paa-forumet/ Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.