Monica123 Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Asti var fin han så er enig med Loke Ikke alle bildene han var bajas da jeg har ihvertfall et bildet der han ligger 2 Siter
Martine Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Margrete, Asti ER fin! Stemmer for ny samling om ikke så alt for lenge 2 Siter
Kaja Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Takk for et hyggelig treff! Tesh var ikke med i topplokket, så fikk ikke trent mye med henne men! Og Margrete var jo ikke noe skummel, hoho Siter
Margrete Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Og Margrete var jo ikke noe skummel, hoho ??? Trodde du det? Skrulla! 1 Siter
pippin Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Asti ER en av de peneste schæferne jeg har sett! han ser ut som en fiiin herremann! 1 Siter
Heidihj Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Det så koselig ut! Masse fine bilder av to og fire-beinte! Neste gang blir jeg og dyra med og OT: Loke: Du, Ask og Mozza gikk rett forbi meg i dag på tur på Bragernes. Jeg var hundeløs (dem sto i hagen 10 m unna), så turte ikke si hei Siter
Grim Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Fine bilder. Vi får prøve å bli med neste gang. Asti er en kjekkas altså. Siter
Mud Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Det så koselig ut! Masse fine bilder av to og fire-beinte! Neste gang blir jeg og dyra med og OT: Loke: Du, Ask og Mozza gikk rett forbi meg i dag på tur på Bragernes. Jeg var hundeløs (dem sto i hagen 10 m unna), så turte ikke si hei Hæ?? Gjorde vi? Hvor da? Edit: var det deg M ville hilse på? Siter
Mud Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Så flott bilder! Og stakkars menn som ble med på sonentreff 2 Siter
Jankaa Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Så flott bilder! Og stakkars menn som ble med på sonentreff Du ser jo hvor artig de har det ! 1 Siter
Bikkjehuset.no Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Så gøy kunne ønske vi kunne vært med, kanskje neste gang. De tre firbeinte her ferier Påsken på menneskevis, uten noe kontakt med andre hunder da krisehjemshunden har kennelhoste. Veldig fine Salukier! Siter
Martine Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Fine bilder! Til og med bevis på at Santo var flink! Haha, mannfolka hadde det gøy 1 Siter
Bananen Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Han har en ekstra kul på ryggen (ekstra ryggvirvel), men uten den ville han nok ha vært rett i ryggen i ja Ikke helt rett, men rettere. Da er Asti kul, for det har nemlig jeg også. Eller, jeg har jo i nakken, så da er det vel en ekstra nakkevirvel ... 2 Siter
rottmaneier Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Masse fine bilder, mennesker og hunder! Synd jeg er borte hver påske Siter
Mardina Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Masse fine bilder Og er enig med de andre her, Asti er en av de flotteste schæferene jeg har sett! 2 Siter
Heidihj Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Hæ?? Gjorde vi? Hvor da? Edit: var det deg M ville hilse på? Stemmer Rett ovenfor Kiwi. Siter
Tøfflus Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Herlige bilder og dronning Indiana er med Og en Mocca-bønne som sier: oooh, du store sjæffisgud Og bare så dere vet det, Asti er fin han ja, men han er faktisk MIIIIIIN! Margrete bare passer han hun. Og trener. Og mater. Og går tur. Og igrunn alt. Men han er MIIIIIN! 1 Siter
Mud Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Stemmer Rett ovenfor Kiwi. Ah...Det var noe med hundebil. hundeklistremerke på bilen og skogsbunad som gjorde at jeg tenkte ' hundemenneske' i det jeg passerte Mozza også tydeligvis... Siter
Heidihj Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Ah...Det var noe med hundebil. hundeklistremerke på bilen og skogsbunad som gjorde at jeg tenkte ' hundemenneske' i det jeg passerte Mozza også tydeligvis... Haha, ja Var klare for å kjøre opp i marka og gå. Måtte bare ordne på lukkemekanismen på bakrutene i bilen først. Mozza så utrolig herlig ut! Siter
Mud Skrevet 8. April 2012 Rapporter Skrevet 8. April 2012 Haha, ja Var klare for å kjøre opp i marka og gå. Måtte bare ordne på lukkemekanismen på bakrutene i bilen først. Mozza så utrolig herlig ut! Hun er det Du får hilse neste gang Siter
Recommended Posts