Tabris Skrevet 1. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Søt! Og stakkars Ozzy som står der på siden - "Får han den?" Ellers må det være farlig å jobbe i dyrebutikk. Tror jeg hadde kommet hjem med noe hver dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Søt! Og stakkars Ozzy som står der på siden - "Får han den?" Ellers må det være farlig å jobbe i dyrebutikk. Tror jeg hadde kommet hjem med noe hver dag.. Ja, han lurte på hva den greia var Han hadde ikke fått beskjed om å la Fredrik være, men han skjønte vel selv at det ikke var noe for han Det er farlig å jobbe i dyrebutikk. Tør ikke regne på hvor mye dritt jeg har kjøpt på tre år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 4. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Fredrik er en drømmekatt...... han er alt en katt skal være - en livsnyter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2013 Fredrik er en drømmekatt... han er alt en katt skal være - en livsnyter Ja, han er utrolig god altså. Syntes det er synd at andre ikke får oppleve min gode Fredrik, ettersom at han ikke liker fremmede. Andre syntes bare han er dum og teit fordi han løper ut med en gang det kommer folk. Men han er herlig med meg, og det er egentlig det viktigste for meg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Fredrik kler høst-farger! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 En hel Fredriktråd å kose seg med Hadde ikke sett den før, jeg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 En hel Fredriktråd å kose seg med Hadde ikke sett den før, jeg Koselig at du stakk innom da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 7. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Koselig at du stakk innom da! Det var jeg som koste meg. Vi hadde en rød hunnkatt som fikk de vakreste avkom før hun ble sterilisert og omplassert (Ia ble dødssyk av henne, dessverre). Hun var den snilleste katten jeg har møtt. Åååå, jeg vil ha katt. men det er vrient i åttende etasje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Oktober 2013 Det var jeg som koste meg. Vi hadde en rød hunnkatt som fikk de vakreste avkom før hun ble sterilisert og omplassert (Ia ble dødssyk av henne, dessverre). Hun var den snilleste katten jeg har møtt. Åååå, jeg vil ha katt. men det er vrient i åttende etasje Pøh, er det så nøye at hu ble dødssyk altså? Du får flytte så kan du få deg en Fredrik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Fredrik har så mange morsomme uttrykk, spesielt der det var teknisk feil når Ylvis skulle sendes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 8. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 8. Oktober 2013 Fredrik 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2013 Fredrik har så mange morsomme uttrykk, spesielt der det var teknisk feil når Ylvis skulle sendes Ja, han har mye rart for seg. Synd jeg ikke får dokumentert halvparten en gang 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2013 Vinteren er på vei og Fredrik syntes ikke det er såå kult å være ute lenger. Så nå om dagen har han vært med på noen turer Og løpt rett inn i varmen for å sove. Og idag snødde det litt så dette er dagens aktiviteter: 11.00: 12.00: 12.45: 13.00 Og slik fortsatte det. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Når jeg kom hjem fra jobb i dag fikk Ozzy en kong fylt med digg. Men det var ikke aktuelt, Fredrik feide han bort og koste seg gløgg ihjel med den. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Oktober 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Søtingen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2013 Alltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Oktober 2013 Fredrik ute i nydelig høstvær! Og det er viktig å hvile etter en fotoshoot. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. November 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. November 2013 Innimellom får han sånne teite utrykk Fineste Fredrik'en i hele verden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts