*Line* Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Hei alle sammen Slenger meg inn her, er helt fersking...*prøver å finne ut av hvordan sonen funker=er ikke så teknisk av meg* Litt om meg: Vokst opp med tibetansk spaniel, 2 bretoner og en irsk setter. Som min kjære storebror eide, han drev myyyye med jakt. Hadde det ikke vært for han ville nok ikke hundeinterressen vært så stor, var han jeg alltid støttet meg til når jeg ble nysgjerrig på hund. Trist, men han omkom i 2005 Deretter kjøpte min mor seg en tibetansk spaniel når jeg var 17 år, som jeg var med å ha ansvar for. Men Rocky som han het, ble bare 3 år. Var mye slit med Rocky, han var veldig mye syk-men lærte mye av denne lille egenrådige typen. I 2010 kjøpte jeg meg min første egene krabat, en pomme ved navn Biggie. En herlig liten sak, som er og blir mitt evige prosjekt Han har vært en prøvelse gjennom ungdomstiden, men vokser seg til å bli et fantastisk individ. Med Biggie trener jeg lydighet, spor og agility+at vi har tilbrakt utallige timer på skogstur og fjellturer. Jeg kaller han for bruks-pomme han er langt i fra en "veskehund" Og i april 2012 henter jeg meg en Kelpie Planen er å trene lydighet og spor, å drive aktivt! Ellers er jeg utdannet frisør, og sertefisert hundeinstruktør-men for tiden jobber jeg kun med hund, og det går i mye valpekurs og grunnkurs <3 Det var om meg, nå ser jeg fram til å tiite videre inne her på sonen og bli litt kjent med systemet. God påske Siter
tm100021 Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Velkommen hit! Skal du ha en av "våre" sonenvalper kanskje ? Siter
Maria Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Velkommen skal du være . Og her på sonen er man gal etter kelpier, så du har nok valgt en bra sonen-rase altså! Siter
Mud Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Velkommen! Hvor kommer kelpien din fra? Siter
pippin Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Velkommen! Fint å se at noen bruker pommene også! Og så kelpie da Siter
*Line* Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2012 Takk folkens Ser fram til å titte innom her, virker som et godt "kelpie forum" hehe Ja, det er nok et av "sonen-kullene" jeg skal ha 1 Siter
tm100021 Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Meera skal til deg ? Morsomt, hadde håpet på å få følge utviklingen på en av de rikhårede for å se hvordan de ble som voksne! 1 Siter
Heidihj Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Velkommen Line! Veldig hyggelig å se deg her! Gleder meg til å hilse på kelpievalpisen etterhvert Siter
Siri Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Velkommen hit . Og du vet - vi krever bilder her inne, bare sånn at du vet det . 2 Siter
skaujenta Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Hei og velkommen! Blir gøy å følge andre valper fremover (henter egen i sommer)! Biggie høres jo herlig ut da! :-D Siter
xxx12345 Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 En Line til, klart for forvirring **flir* Velkommen hit Siter
Gjest Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Velkommen Brukspomme liker vi veldig. Jeg har halvbroren fra LOTR kullet, men det skjønte du vel i den andre tråden. Siter
*Line* Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. April 2012 En Line til, klart for forvirring **flir* Velkommen hit En Line til, klart for forvirring **flir* Velkommen hit Det var du Line som hadde bare Line Jeg var ikke mer oppfinnsom, så da ble det *Line* var ikke i det oppfinnsomme hjørnet gitt. Siter
Maren-Noctua Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Selv om jeg ikke akkurat poster ofte her på forumet. Grattulerer og velkommen! 1 Siter
Telatusso Skrevet 6. April 2012 Rapporter Skrevet 6. April 2012 Ny her selv også så velkommen til deg Siter
Recommended Posts