Tabris Skrevet 10. November 2012 Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Måtte bare titte innom her siden jeg har fått meg en liten pels (og far til min pels er fra samme oppdretter som din). De er så nydelige! Det er også interessant å se hvordan han vil se ut som voksen, pelsmessig. Nå har han jo valpepels, og har den mykeste bomullen jeg har kjent. Ozzy ser ut til å ha skikkelig lang og vakker pels - min er supermyk, kort og fluffy. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. November 2012 Måtte bare titte innom her siden jeg har fått meg en liten pels (og far til min pels er fra samme oppdretter som din). De er så nydelige! Det er også interessant å se hvordan han vil se ut som voksen, pelsmessig. Nå har han jo valpepels, og har den mykeste bomullen jeg har kjent. Ozzy ser ut til å ha skikkelig lang og vakker pels - min er supermyk, kort og fluffy. Ja, syntes han har fin pels i forhold til mange andre japser jeg møter. Mange er veldig "flate" og pistrete, hans er mer fluffy. Syntes det er store variasjoner på pels-kvaliteten innen rasen, egentlig. For et bilde! Elsker fargene, lyset, stemningen! Vakker hund Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 11. November 2012 Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Søteste isbjørn fluffen jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. November 2012 Søteste isbjørn fluffen jo! Ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Ozzy er så glad i vinteren. Er deilig å se hvor mye han storkoser seg i snøen om dagen, blir så glad på hans vegne :D 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 20. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Sånn er det her også! Får nesten ikke Leo med inn om dagen, er jo så deilig i den hvite kalde snøen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2012 Sånn er det her også! Får nesten ikke Leo med inn om dagen, er jo så deilig i den hvite kalde snøen Jepp, Snø er best, ingen protest Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Å, akkurat samme sele som jeg har på Ozu! (Og samme mengder snøballer i pelsen. ) Jeg ble overrasket over å se hvor mye min også koser seg i snøen. Jeg var sikker på at den fluffy pelsen til japaneren bare var til pynt, men han storkoser seg jo i vinterværet! Ser ut som din er likedan. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Å, akkurat samme sele som jeg har på Ozu! (Og samme mengder snøballer i pelsen. ) Jeg ble overrasket over å se hvor mye min også koser seg i snøen. Jeg var sikker på at den fluffy pelsen til japaneren bare var til pynt, men han storkoser seg jo i vinterværet! Ser ut som din er likedan. Jepp, snø er vel ca det beste han vet. Har vannskeligheter med å gå tur når det har snødd, for han vil bare gni trynet i snøen, ikke gå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Nydelige hunder ser ut som om de kosa seg i snøen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Nydelige hunder ser ut som om de kosa seg i snøen Takk Ozzy (han er bare en hund ) koser seg fælt om dagen ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Januar 2013 Ozzy fikk en gris til jul. Den grisen er egentlig ganske så irriterende. Kjempekult når han står å grynter med den klokka 7 om morgenen, eller når jeg skal ha noe vann midt på natta å tråkker på den. Men han digger den da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Litt bilder Gutta koser. Dopa hund. (Kan ihvertfall se sånn ut ) Ozzy sitt tjuende forsøkt på å snø ned mens jeg tar en røyk. Søten sjæl. :wub: Ellers så er jeg møkk lei av å gå tur om dagen, og det er dyret også. Is, is og atter is. Og han SKAL gå i skråninger og derfor tryner han tusen ganger pr tur. Og jeg liker ikke at han tryner, liker spesielt ikke at han ikke lærer av det og gjør nøyaktig det samme to sekunder etterpå. Menmen. Er ikke bare-bare for han heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Ligger han i snøen? Gærning . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Ligger han i snøen? Gærning . Han gjør vel stort sett ikke annet når vi står i ro ute. Enten ligger han, eller så måker han snø med trynet sitt halveis liggende. Ser kjempesmart ut, med rumpa til værs! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Haha, sånn gjør Leo også, titter opp med snø i hele trynet og å snø ned ute er jo bare så digg! Glatt hos dere å ja, her er det helt ille om dagen.. Vi bare sklir rundt, og når bikkja synes det er ork, er det hvertfall pyton :furt: Men han er veldig veldig søt da, han dærre Ozzyen din skikkelig god loten pelsball! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Fine bilder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Søt pelsball Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Haha, sånn gjør Leo også, titter opp med snø i hele trynet og å snø ned ute er jo bare så digg! Glatt hos dere å ja, her er det helt ille om dagen.. Vi bare sklir rundt, og når bikkja synes det er ork, er det hvertfall pyton :furt: Men han er veldig veldig søt da, han dærre Ozzyen din skikkelig god loten pelsball! Er nok ganske like våre to Ja, han dærre Ozzyen min er egentlig veldig sjarmerende og søt Fine bilder! Søt pelsball Supersøt :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Klarte for en gangs skyld å huske kamera på tur! "Haha, LOL!" Vil ha godis!!! " Kommer'u eller?" Løpefjomp HappyFace! Jeg trengte pause (Bare oppover jo! ) Han fant et kult hull i snøen. Hoppla! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 20. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Så fine bilder! Fint det området dere kan gå tur i. Har en haug med bilder liggende på pc'n selv. Må legge inn ny versjon av photoshop først, har bare tatt meg tre måneder eller noe Bergensbildene ligger og god gjør seg enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Ja, glad i skogen bak her. Gjør som meg, dropp photoshop Da er det bare å legge de ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Supersøt Ozzy! Grei vinterkamuflasje med den pelsen, kan ikke være den enkleste å ta bilder av, ser jeg for meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Supersøt Ozzy! Grei vinterkamuflasje med den pelsen, kan ikke være den enkleste å ta bilder av, ser jeg for meg Takk Ja, han kan fort bli borte på tur, spesielt i skumringen. " OZZY?? OZZYYYYYYY? HVOR ER DU??!!!??!!" også er han tre meter unna Så her er det refleksvest hele døgnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tavi Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Takk Ja, han kan fort bli borte på tur, spesielt i skumringen. " OZZY?? OZZYYYYYYY? HVOR ER DU??!!!??!!" også er han tre meter unna Så her er det refleksvest hele døgnet. Haha, ja ser problemet! BCen til typen kan også bli borte i mørket, men det er vel helst fordi hun er sort <3 Refleksvest <3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts