HKB Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Syns denna var litt søt/spesiell jeg! Corgi/husky 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Haha, den corgi/husky mixen var virkelig noe for seg selv! En dverg-husky! Tenk deg den søte lille sleden en gjeng sånne kunne dratt, hehe:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Min kjære Chicka er 50% Flat, 25% BC og 25% Husky. Blir aldri lei av å vise bilder av hun Håper ikke dere syntes hun er en skikkelig misslykket blanding da... 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Min kjære Chicka er 50% Flat, 25% BC og 25% Husky. Blir aldri lei av å vise bilder av hun Håper ikke dere syntes hun er en skikkelig misslykket blanding da... Kjempefin hund, og jeg elsker øynene hennes 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Kjempefin hund, og jeg elsker øynene hennes Ja, de er ganske intense, og jeg må passe på så hun ikke psyker ut andre hunder med dem Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mai 2012 Min kjære Chicka er 50% Flat, 25% BC og 25% Husky. Blir aldri lei av å vise bilder av hun Håper ikke dere syntes hun er en skikkelig misslykket blanding da... Chicka blir i hvert fall ikke jeg lei av å se bilder av.... Hun er nydelig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Chicka blir i hvert fall ikke jeg lei av å se bilder av.... Hun er nydelig! Åååå tusen takk, varmer matmor hjerte :heart: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Syns denna var litt søt/spesiell jeg! Corgi/husky Å du store, den der var jo berre aldeles skjønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Boston terrier/papillion skikkelig grom jo Chow chow + border collie ååå DEN vil jeg ha! fritt for den! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 6. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mai 2012 Rottweiler+Dachs-mixen min som ville vært 10 år i år. Savner den hunden altså. Bikkja var oppvokst i en bakgård og i tillegg ikke velsignet med det beste fra foreldrene hva gemytt angikk. Hun kom forresten fra Vinterbro hvis noen kjenner søsken derfra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mai 2012 Min Blanding .. 75 & Border Collie & 25 % Schæfer Her er hun bare 8 uker Her er hun 9 år : 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 St. Bernard/Basset Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Schäfer/Chow Chow blanding *Smelt* Fant den fra Google, da 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ara Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Må jo vise av min blanding også da. Søteste rare lille Chingu. Hun er blanding av border collie og norsk buhund. Jeg digger de overdimensjonerte ørene hennes hehe. 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malinka Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Vi hadde en hund da jeg var liten som var en skikkelig blanding. Far var ren labrador, men mor var blanding av bc, collie, buhund, schæfer og sikkert noen flere raser. En nydelig hund som hadde fått mye schæfer. Uheldigvis fikk han litt mye vokterinstinkter med, så det var ingen enkel hund som første hund for alle i huset. Han ble avlivet etter at han hadde bitt samme gutten for andre gang. Søsteren til vår Scott var bare halve størrelsen med masse pels og et herlig gemytt og levde et langt godt liv hos min onkel. Edit: og jeg har da fortsatt en blanding, som jeg syns er verdens nydeligste. Og verdens snilleste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 30. August 2012 Rapporter Share Skrevet 30. August 2012 Da jeg var liten hadde vi en hund som var blanding av engelsk etter, riesenschnauzer og en eller annen terrierrase. Så ut som en svart engelsk setter med litt krøller i pelsen, og en hvit flekk på brystet Kjemperolig og snill hund. Hun kunne ligge løs på gårdsplassen hjemme mens vi var borte, eller om vi gikk på butikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. August 2012 Rapporter Share Skrevet 31. August 2012 Schäfer/Chow Chow blanding *Smelt* Fant den fra Google, da Dæven! Lekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunkereier Skrevet 28. November 2012 Rapporter Share Skrevet 28. November 2012 Chinese crested + dachs Rareste jeg har sett! Haha! Mange fine og finurlige blandinger der ute, men jeg er nok en av dem som ikke støtter bevisst avl på blandings"raser" hvis det ikke er en ordentlig målsetning med det... Men uansett, de er fascinerende Den fineste blandingen jeg har sett var shar pei og labrador! Den var som en veldig stor, rynkefri shar pei med gul labradorpels! Utrolig nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Møtte en nydelig blanding på tur her om dagen, (1. mai, og jeg glemte å be om å få ta bilde av henne til EFIT!) av pinscher og dalmatiner. Begge er jo glatthårede stallhunder, så de har jo en del til felles. Men det morsomme var at hun så akkurat ut som en forvokst gårdshund, altså en gårdshund i pinscherstørrelse. Hun hadde hvit kropp med litt prikker på og typisk gårdshundtegnet sort hode. Hadde visst veldig bra gemytt og hadde fått det beste fra begge rasene. Sprøtt. Jeg møtte en slik blanding igjen i dag (ikke den samme tror jeg, men søsteren er visst også i Norge. Og tenkte at jeg hadde da sett en post om dette på sonen. Men, var det ikke noen som postet bilde av en slik blanding for en stund siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elinebj93 Skrevet 13. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Desember 2012 Jeg kjenner ei som har fått valper nå. Blanding av grand danois og border collie. har ikke bilde, men de får ansiktet til en grand danois men ser ut som de får veldig korte bein. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMR Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Vet ikke om jeg tørr å spørre en gang. Virker som om mange ikke glad i blandings hunder:-s når jeg har lest andre sider her inne:-p Men jeg har ett spørsmål, må bare si (så ikke jeg blir slakta her) at jeg har ikke planer om å gjøre det. Men jeg lurer. Hva en tispe er blanding av 1/4 papillon og 3/4 chihuahua og passe seg med den 100% chihuahua også går det den veien. Kan en anse de som "renraset" til slutt? Papillonen bli jo vasket ut til slutt?? Og vi en Googler chihuahua så kommer det opp at de har krysset chihuahua og papillon for og få langhåret chihuahua. Så teknisk sett så er det jo papillon i de fra før av. Men som nevn. Bare ett ærlig spørsmål;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Desember 2012 Det holder å poste i én tråd. Du har fått svar i den andre. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMR Skrevet 16. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Desember 2012 Haha.. ja. Jeg ble litt forvirra. Så att siste som var skrevet var for en halvt år siden å sånn. Så da ente jeg heller opp med å lage ny:-p beklager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GermanShepherd Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Dette er tispen min, blanding mellom boxer og siberian husky! Meget god blanding syntes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Dette er tispen min, blanding mellom boxer og siberian husky! Meget god blanding syntes jeg. Hva er det som gjør at du synes at det er en god blanding? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts