tm100021 Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Noen her som har klaget på kennelnavn før? Får man svar fra nkk om klagen går igjennom/ikke går igjennom? Sendt inn klage for noen uker siden og ikke hørt noe mer Siter
Snøfrost Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Noen med for likt kennelnavn? (nytt) eneste jeg vet man kan klage på vedgående navnet hvis det ikke er direkte støtende eller ufint da... har dessverre ikke noen svar til deg ellers, da jeg aldri har gjort noe lignende selv. Siter
tm100021 Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Jepp, har klaget da ene delen av kennelnavnet er helt likt, og andre delen har så og si samme betydning + at vi driver med helt identiske raser. Siter
Snøfrost Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Jepp, har klaget da ene delen av kennelnavnet er helt likt, og andre delen har så og si samme betydning + at vi driver med helt identiske raser. Ja, ja hadde jeg klaget også Håper du hører noe fra NKK etterhvert. Ringe de for å forsikre deg at de faktisk har mottatt klagen? Siter
Meg Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 på den annen side- det er mange kennelnavn som er nokså like! SH har mange med VARG, SNØ, VINTER, IS eller lignende Siter
tm100021 Skrevet 21. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Ja, går det ikke igjennom går jeg ikke rundt de neste 15 årene og ergrer meg over det- Men da har jeg gjort mitt og levert inn klage ihvertfall Skal ringe NKK Imorgen Siter
Synnikken Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 på den annen side- det er mange kennelnavn som er nokså like! SH har mange med VARG, SNØ, VINTER, IS eller lignende Snakker du om stamtavlenavn eller kennelnavn her nå? Siter
Meg Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Snakker du om stamtavlenavn eller kennelnavn her nå? kennelnavn: vargteam, vargevass, vintervargen, snøheim, snørokk, snøfrost (sorry, tok deg med i det gode selskap, snøfrost ) ... for å nevne noen med lignende navn andre kennelnavn som har: ordet Sol..., ...heia, ...lia osv. Det er jo mye likt ute og går. og sånn blir det vel nødvendigvis bare 1 Siter
Snøfrost Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 kennelnavn: vargteam, vargevass, vintervargen, snøheim, snørokk, snøfrost (sorry, tok deg med i det gode selskap, snøfrost ) ... for å nevne noen med lignende navn andre kennelnavn som har: ordet Sol..., ...heia, ...lia osv. Det er jo mye likt ute og går. og sånn blir det vel nødvendigvis bare Hun snakker om kennelnavn F.eks. har du Snøheimen,Snøfrost, Snørokk, Snykovet, Snowdog, Isslottet, Vargevass, Vargteam, Ulveblikk, Ulvhild, Æsulvs, Amarkok (polarulv på inuit), Viddashusky, 7Mountains Husky, Huskyville, Finnsibir, og mange andre Haha, du slo meg Siter
tulip Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Men Snøfrost og Meg, Snøfrost og Snørokk (skal det være Snøfokk, kanskje?) betyr jo ikke det samme, selv om de tre første bokstavene er like? Heller ikke Ulveblikk og Ulvhild (dritkult, forøvrig ). Varghi og Varghiet feks, de blir for like. Snøfokk og Snøføyk like så. 1 Siter
Guest Jonna Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Jeg fikk faktisk ikke godkjent av NKK "Ulve Myras" en gang i tiden, jeg tipper pga av Ulvinmyra. Gikk ikke videre til FCI engang. Så det virker som om det er litt relativt hva de mener er likt iblandt (jeg søkte før den tiden alle hadde data og FCI hadde listene på nett. Så jeg har bare tippet at det er grunnen i ettertid. ) Siter
Snøfrost Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Skrevet 21. Mars 2012 Men Snøfrost og Meg, Snøfrost og Snørokk (skal det være Snøfokk, kanskje?) betyr jo ikke det samme, selv om de tre første bokstavene er like? Heller ikke Ulveblikk og Ulvhild (dritkult, forøvrig ). Varghi og Varghiet feks, de blir for like. Snøfokk og Snøføyk like så. Neida, det er Snørokk allrighte bikkjer har de også 1 Siter
Recommended Posts