Malamuten Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Det er vell på tide at Varga får sin egen tråd også. Varga er en liten, trivelig malletispe født 22.08.2009 og er i skrivende stund 2,5 år. Hun kom til meg for rundt en mnd siden, og vi koser oss masse alle 3. Hun er etter mor: Mallis Mimmi (mini) og far: Martes foina W av nangijala(chivas) (begge tjenestehunder). Varga er en litt forsiktig dame, men jeg synes hun har kommet seg mye allerede, og hun er lett og jobbe med ettersom hun stort sett bare er skvetten også nysgjerrig etterpå, hun løper ikke og hjemmer seg i panikk liksom. Jeg tror vi kan komme langt, og for øyeblikket er det jo meg det stopper på, men vi har masse planer om div kurs i år, så vi kommer nok til og lære mye begge to! Kanskje skummelt og skrive det her, men målet jeg har satt meg for dette året er og minst starte i klasse 1 LP med okei resultat, og det tror jeg skal være fult oppnåelig. Planer på sikt er og først få orden på Lydighetsbiten, så spor og rundering også etterhvert IPO, håper jeg. Litt bildespam må vi selvfølgelig også ha: Ny sele og favoritt grisen som nå desverre har avgått med døden etter 5 trofaste år. En fin vårdag på stranda Full fart Og et av begge skjønningene mine Varga og Zera Har ikke så mange skikkelige bilder så det får komme senere 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Spennende! Gleder meg til å se hva dere får til 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Så fin! Gleder meg til å se flere bilder (: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Utrolig spennende! Og veldig fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bergenslabb Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Mars 2012 Det nest siste bildet var knallstilig! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Varga er bare herlig! Jeg skal ikke ha belger, egentlig, men jeg kunne kommet til å kidnappe Varga. Ikke let hos meg hvis hun plutselig forsvinner Lykke til med treningen mot konkurranse, det her blir nok bra 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 20. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Takk alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Flott frøken jeg eelsker maller, så får vi se med tid og stunder om jeg tørr "gutse" på med en jeg også. nyydelig, lykke til med henne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 20. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Takk De er herlige ja, så lenge man har litt tolmodighet og liker og være aktiv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Søt frøken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Jeg er bare LITT misunnelig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Ser ut som en hund med stor personlighet. Håper hun fortsetter å svare til forventningen Pen er hun i alle fall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELH Skrevet 20. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Gratulere med belger. Søt frøken! Kanskje Trønderkurset er noe for deg? Edit: Ser at du allerede har vist interesse for kurset. Velkommen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 20. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mars 2012 Takk igjen ELH jeg har sendt inn påmeldingsskjema ja, så jeg håper jeg får plass, helst på lydighet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 21. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Mars 2012 Gratulerer med belgerjente, skal bli spennende å se hva dere får til sammen! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Et bilde av fine damen på tur i går. I morgen skal vi på kurs og vi gleder oss:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 27. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 Ikke det nei, prøver igjen : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 27. Mars 2012 *sukk* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Da ble det endelig påske her i gården også. I dag var jeg litt lat før jobb så jeg tok turen opp på jordet så fikk de løpe og herje og ta et lite godbitsøk i snøen, været er fortsatt så som så, men fint var det uansett, og bikkjene koste seg de! Eb liten tur i kveld tenker jeg, så får vi ta igjen hjernetrimmen i påska, da blir det nok masse trening God påske 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100008 Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Det bildet med de to i stua var artig, for du verden for noen morsomme hundefjes de satte opp der! De ser ut til å stortrives i hverandres selskap, virkelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. April 2012 Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Det ser ut som de trives veldig godt sammen, gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 4. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. April 2012 Hehe, ja de er søte der. Det er litt rart, jeg kan ikke slippe varga med noen andre hunder i lekesituasjoner, hun begynner bare og gjete og låser helt, men med Kodak leker hun kjempegodt Loke: De gjør det. Rake motsetninger, men allikevell gode venner. Varga har lært seg et triks nemlig, og det går ut på og bite kodak i halen, da får hun alltid oppmerksomhet Godt Kodak er tolmodig.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mallis Skrevet 21. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Kom tilfeldigvis over siden din og det viser seg at mallen jeg deler hus med tydeligvis er storebroren til Varga. Og de er prikk lik:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 21. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2012 Så gøy :-) hvor holder dere til da og hva driver dere med? :-) Sent from my GT-P7500 using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts