aCa Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Neste uke på Golden Goal er det ett innslag hvor Henrik Elvestad prøver seg på agility. Han var med på vintercup i Stovner Hundeklubb den 4.mars. Programmet sendes torsdag 22.03 kl 20:30 på TV2 Zebra og fredag 23.03 kl 23:25 på TV2. Jeg skal ikke røpe alt for mye, men hvis dere så på reklamen for episoden så fikk du med deg at han har visse problemer. Dette er fult forståelig siden det er min hund han løper med ;-) Jeg har ikke sett innslaget men glede-gruer meg! 10 Siter
soelvd Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Det skulle jeg lage tråd om i går, men glemte det helt. Så utrolig morsomt ut! Siter
:)Kine Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Skrevet 22. Mars 2012 Jeg så det innslaget nå. Artig! Så flink Yoshi(?) var! Siter
Irenen Skrevet 22. Mars 2012 Rapporter Skrevet 22. Mars 2012 Skal få med meg reprisen imorra, så morro da Siter
Irenen Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Fikk sett det ikveld. Utrolig artig å se Yoshi (og flere kjente folk/hunder) på tv Synes dere klarte dere kjempebra begge to! Siter
idaemiliee Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Har ikke kanaler, så fikk ikke sett det. Men ei jeg gikk i klasse med i fjor skulle visst være med Siter
Maria Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Jeg så det Morsomt at media kanskje kan være med på å faktisk sette agility på kartet som en "godkjent" sport. Det er jo virkelig sport, desto mer enn f.eks. sprangridning om du spør meg Yoshi var flink! Siter
aCa Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Fikk sett det ikveld. Utrolig artig å se Yoshi (og flere kjente folk/hunder) på tv Synes dere klarte dere kjempebra begge to! Takk, jeg er godt fornøyd med hvordan innslaget ble :-) Klippet skal komme på nett til uka, så da kan de som ikke har TV få sett ;-) 1 Siter
Marianne&Java Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Så søt hund du har Veldig morsomt innslag altså! Siter
Castella Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Skrevet 25. Mars 2012 Jeg så det Morsomt at media kanskje kan være med på å faktisk sette agility på kartet som en "godkjent" sport. Det er jo virkelig sport, desto mer enn f.eks. sprangridning om du spør meg Yoshi var flink! hmm...har du prøvd sprangridning? 4 Siter
lucy Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 hmm...har du prøvd sprangridning? Lurte jeg og på... Ser ikke helt hvordan sprangriding ikke er en "virkelig" sport. Siter
Papillon Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 Så flinke dem var, og sporty av mannen å starte i konkurranse og greier Siter
MegaMarie Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 Finnes det på nett tv? Jeg så reklame av det bare. Siter
aCa Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Finnes det på nett tv? Jeg så reklame av det bare. Jepp det ligger på tv2.no sine sider, nærmere bestemt http://mobil.tv2.no/underholdning/goldengoal/her-debuterer-henrik-som-hundetrener-3742588.html Edit: så linken ble til mobilversjonen siden jeg oppdaterte fra mobil men finnes i vanlig versjon også! Siter
sham Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Skrevet 29. Mars 2012 Så morro! Så det på netttv nå. Syntes begge var flinke jeg Er ikke alltid så lett å huske hvordan man skal løpe eller hva man skal si Siter
Kaja Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Jeg så det Morsomt at media kanskje kan være med på å faktisk sette agility på kartet som en "godkjent" sport. Det er jo virkelig sport, desto mer enn f.eks. sprangridning om du spør meg Yoshi var flink! Har du noen gang ridd en hest? Det er kanskje en grunn til at hestesport er med i OL, og er en diger sport, kontra AG? Siter
MegaMarie Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Syns også han var flink, ihvertfall til å være første gangen Siter
SandyEyeCandy Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Haha, makan til mas på Henrik! "Yoshi, Yoshi, Yoshi!" Synes det var sporty av deg å låne ut hunden på den måten, spesielt når vi ser hvordan han blei båret bort til startområdet, haha! Siter
mokken Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Var ikke hakkande gale av en nybegynner det der synes jeg, men jeg hadde nok neppe lånt bort min hund om den var ansett som "ung og lovende" Siter
aCa Skrevet 30. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Ung i lovende var dems kommentar ikke min! Men jeg sa vel at hvis de løp feilfritt så regnet jeg med at de ville vunnet ;-) Jeg var ikke redd for å låne han vekk fordi han er en skikkelig hardhaus! Er ikke en hund som man bruker måneder å trene opp hvis han slår seg... han er skikkelg terrier på godt og vondt! 1 Siter
Gjest Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Synes han var flink jeg! Jammen ikke så lett, hverken for hund eller fører. Han hadde jo fått med seg armføring og kommandoer og virket ikke alt, alt for stresset synes jeg! Siter
Papillon Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Synes han var skikkelig sporty, han burde få seg en egen hund å trene agility med, haha! 3 Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.