Bananen Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 *puh* Godt Siri reddet oss! Jeg har ikke fått fulgt med så mye i dag overhode, dessverre. Sorry igjen! Skal ikke gjenta seg! Takk, Siri! Siter
Siri Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 *puh* Godt Siri reddet oss! Jeg har ikke fått fulgt med så mye i dag overhode, dessverre. Sorry igjen! Skal ikke gjenta seg! Takk, Siri! Åhhh, det var da så lite *ler*. Siter
Tøfflus Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 "Noen" har juksa og tatt pennen i egen pote - ligger i den rette tråden - dette er bare kommentartråden, det . Men atte...jeg er gammal, sær og sur, hvordan kan JEG vite at dette bare er en kommentartråd selvom det står i overskriften??? *løpe inn og lese i rette tråden* 3 Siter
Siri Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Men atte...jeg er gammal, sær og sur, hvordan kan JEG vite at dette bare er en kommentartråd selvom det står i overskriften??? *løpe inn og lese i rette tråden* Nei, altså... atte.... *sprute ut i latter * 1 Siter
Mirai Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Vi kan jo si f. eks "gir stafettpinnen videre til XXX, dersom ny del ikke er lagt ut om xx timer så går pinnen videre til YYY". Eller noe? Kan ikke være for kort frist heller da, siden folk jobber og sånt. Jeg leeer av den delen Siri skrev om at Olav Emil var svært forutseende til mann å være! 1 Siter
Tøfflus Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Nei, altså... atte.... *sprute ut i latter * Tusen millioner TAKK for at jeg hadde bar mage, må være et syn for (rødvin)guder Siter
Siri Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Vi kan jo si f. eks "gir stafettpinnen videre til XXX, dersom ny del ikke er lagt ut om xx timer så går pinnen videre til YYY". Eller noe? Kan ikke være for kort frist heller da, siden folk jobber og sånt. Jeg leeer av den delen Siri skrev om at Olav Emil var svært forutseende til mann å være! Det synes jeg var en god idé . Men altså - han ER jo en spesiell mann, Olav Emil . Tusen millioner TAKK for at jeg hadde bar mage, må være et syn for (rødvin)guder *Nevner selvsagt ikke at INGEN har med kamera * 2 Siter
Mud Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg trengte virkelig å lese om Budapest- tur i dag hvor tar dere det fra?? Siter
MaritaS Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Håper bussjåføren kommer til rette igjen, hadde vært kult å truffet hele sonengjengen i Budapest! Skynd dere, beaglene lengter til Norge Siter
OlavEmil Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Jeg leeer av den delen Siri skrev om at Olav Emil var svært forutseende til mann å være! Høyh! Eg ER faktisk svært forutsjåande (til mann å vere) . 2 Siter
Lola Pagola Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Herregud! :lol: jeg dør av latter nå! Og det bildet, priceless! 2 Siter
Siri Skrevet 16. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Hysterisk bra bilde, Yodel!! Du var snar ute med kamera der 1 Siter
Whoopsis Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 :D Hahaha, å, herlighet! Dette er underholdning på høyt nivå! Siter
ida Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Skrevet 16. Mars 2012 Eg fekk vere med! Ser ut til at du må passe litt på mamman din 3 Siter
Marianne&Java Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Herlig herlig herlig Og hvis ikke jeg får være med på turen så kommer jeg til å løpe etter bussen til jeg tar den igjen 1 Siter
Mud Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Jeg har ikke mulighet så SFX må ta ballen Jobbe i hele dag.. Herregud, så morsom tråd! Siter
Siri Skrevet 17. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 OMG!! Hvem trenger vel krimbøker eller fantasy når man har Sonens Budapesttur??? :lol: *Lurer litt på om SFX er godt innsatt i Politiskolen-filmene??? 4 Siter
tulip Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Line er i Berlin, og 2ne på valpebesøk, så kanskje noen andre burde overta stafettpinnen til over helga? Ikke meg nei, å herrejemini! Siter
ida Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Line er i Berlin, og 2ne på valpebesøk, så kanskje noen andre burde overta stafettpinnen til over helga? Ikke meg nei, å herrejemini! PIIIIM Siter
tulip Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 PIIIIM Nja, hun er på lavvotur tror jeg? Men def en verdig skribent! Siter
Recommended Posts