Benedicte Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Jeg er på jakt etter en vin jeg ikke husker navnet på. Vinen er rosa og jeg tror kanskje det er musserende rosèvin. Flasken ble hvert fall sprettet, og smakte litt cideraktig. Veldig søt drikk som jeg likte veldig godt. Den var på glassflaske (formet som en champagneflaske) og jeg troor glasset var matt. Det står "raspberry" på flasken, og noe mer. Toppen var forseglet ned til halsen. Noen som vet hvilken vin/cider det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Gå på vinmonopolet og spør? (hvis ingen vet det her da.) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Skulle egentlig gjøre det i dag, men glemte det. Skal se om jeg får gjort det i morgen om ingen her inne vet det. Den ble forøvrig kjøpt i Sverige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Noe ala dette? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Siden du skriver du bare tror, kanskje du finner den her? http://www.klikk.no/mat/drikke/article478146.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 14. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Noe ala dette? Ikke den (men hvis den smaker like bra som den ser ut til så prøver jeg gjerne den ). Den er mer rosa-rød i fargen, og det er ikke etikett på flasken tror jeg. Det står noe på den, men det står direkte på flasken. Tror jeg Soelvd: Ingen av de Blir mer og mer sikker på at denne hadde matt overflate på flasken og ikke hadde etikett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Kan det være Fresita? https://www.google.no/search?q=fresita+vin&hl=no&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=HLNhT8CYLJGM4gTYtoTYBw&ved=0CC4QsAQ&biw=1280&bih=699 Jeg var ikke helt dyktig til å legge ut bilde selv, så jeg håper det holder med linken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Kan det være Fresita? https://www.google.n...iw=1280&bih=699 Jeg var ikke helt dyktig til å legge ut bilde selv, så jeg håper det holder med linken. Åh, jeg tror det kan være den! Bortsett fra at min stod det "raspberry" på min da... Hm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Åh, jeg tror det kan være den! Bortsett fra at min stod det "raspberry" på min da... Hm Jeg har kun smakt den i strawberries, men kan hende den finnes i raspberry smak. Ordet fresita betyr jordbær på spansk, så det er nok hovedsmaken iallefall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Denne? Funnet på svensk side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Tusen takk for svar Jeg får be venninnen min gå innom Systembolaget og spørre når hun er i Sverige i helgen. Det er ikke den du viser bilde av, Caroline, men den så veldig god ut! Så jeg tror jeg skal legge inn en bestilling på både den og den andre med jordbærsmak 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Jeg vet hvilken det er! Jeg har ikke funnet den i Norge, men så har jeg ikke leita så mye heller. Den smaker ganske likt som fresita, bare bedre (fordi bringebær er bedre!). Jeg har bare alltid kallt den svenske-fresita. Du må si i fra hvis du finner navnet. Den er ganske god selv om den smaker mer saft enn vin egentlig! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Fresita er i alle fall nam nam! evig favoritt på vors Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts