ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg husker det veldig godt, men hvem var det? Powers? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Powers er riktig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ot: men jeg vil gjerne påpeke at jeg fortsatt mener at Loke var en mindre pen belger Hvordan han ble Nuch så fort aner jeg ikke, jeg holder en knapp på sjarmen Ikke bare var han for stor, han hadde schæfer ører OG hode + at han hadde veldig lyse, nesten røde, øyne . Nei.. Meg ikke forstå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ot: men jeg vil gjerne påpeke at jeg fortsatt mener at Loke var en mindre pen belger Hvordan han ble Nuch så fort aner jeg ikke, jeg holder en knapp på sjarmen Ikke bare var han for stor, han hadde schæfer ører OG hode + at han hadde veldig lyse, nesten røde, øyne . Nei.. Meg ikke forstå.. *flir* Jeg kommer aldri til å glemme hvor sjokkert du var under NKK Bø den gangen Det var utrolig gøy å se på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 *flir* Jeg kommer aldri til å glemme hvor sjokkert du var under NKK Bø den gangen Det var utrolig gøy å se på Jeg krysset alt av fingre for en blå og for at han ikke skulle mene altfor mye om pelling på edle deler. Herregud, så mange som ble bedt om å beføle bikkja mi ukene i forkant Ikke kunne jeg børste han under magen før han gikk inn i ringen heller, siden han fortsatt mente veldig mye med lyd og tenner om den slags Cacib var et ord jeg lærte når han fikk det.. Jaja.. Gøy var det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Velkommen til å finne på et spørsmål. De jeg tenker på, passer seg virkelig ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvem kjøpte sheltie av Caroline som ikke er aktiv lenger? Tror vedkommende bor i nord Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvem kjøpte sheltie av Caroline som ikke er aktiv lenger? Tror vedkommende bor i nord Eva? Fra utenfor Tromsø, moren var veterinær. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvem kjøpte sheltie av Caroline som ikke er aktiv lenger? Tror vedkommende bor i nord Jenta heter Eva og hunden heter Spes, men nicket kan jeg ikke huske.. Moren er veterinær... ARGH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nicket var Paws 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis hadde ekstrem klementin-dilla på lesesalen for tre-fire år siden? Powers er riktig Haha, det hadde jeg glemt! Hadde aldri svart meg selv på spørsmålet i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg mener å huske at det var en person som terget på seg en del på nkk sin ungdomsleir for mange år siden, som var på samme leiren. Noen som vet hvem jeg tenker på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Lill var først ute, men Ingvild tok riktig brukernavn. Så vet ikke hvem som skal begynne egentlig? Hm.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Haha, det hadde jeg glemt! Hadde aldri svart meg selv på spørsmålet i alle fall. Jeg har hukommelse som en elefant innimellom når det er absoltt helt unyttig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg kan godt komme med nytt spørsmål, jeg. Hvilke soniser kjørte "litt" feil da de skulle til Sarpsborg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Benedicte, Marie (whoopsis) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 De var fire i bilen (og alle er mer eller mindre aktive soniser), og Whoopsis heter forøvrig Maria ikke Marie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Whoopsis (maria), Benedicte, Marion og siste vet jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Tre riktige, mangler altså én. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Whoopsis (maria), Benedicte, Marion og siste vet jeg ikke.. Ingvild var vel siste kvinne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ingvild var vel siste kvinne? Nei, jeg var ikke med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Birte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jepp! Birte var siste person i bilen. Og hvordan fire personer til sammen klarer å kjøre så feil er over min forstand. Marie, din tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 *tenker* Edit: Hvilken sonis ville hatt jaktlabbe istedet om h*n ikke kunne hatt rasen h*n har nå? (Mulig det kan gjelde flere, men jeg tok det første spørsmålet jeg kom på så det ikke skulle ta for lang tid.) Edit2: Hvis det er for vanskelig, kan jeg tenke mer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 *tenker* Edit: Hvilken sonis ville hatt jaktlabbe istedet om h*n ikke kunne hatt rasen h*n har nå? (Mulig det kan gjelde flere, men jeg tok det første spørsmålet jeg kom på så det ikke skulle ta for lang tid.) Edit2: Hvis det er for vanskelig, kan jeg tenke mer Mokken? Rent gjetting fra min side Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts