Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 635
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Annet navn; Du vet du har sittet for lenge på sonen når du kan svare på disse spørsmålene

For en kaostråd!

Google translate er morsom liksom.... Håp = надеяться :lol: Det sa meg jo himla mye liksom *ler*

Skrevet

Siden jeg visste svaret uten å jukse (juks og juks fru blom), tar jeg meg friheten til å stille nytt spørsmål:

Hvilket fiktivt arrangement ble funnet på da den første akkurat nå-tråden bikket hundre sider, og hvilke tre soniser skulle ha hovedrollene i dette arrangementet?

Skrevet

Siden jeg visste svaret uten å jukse (juks og juks fru blom), tar jeg meg friheten til å stille nytt spørsmål:

Hvilket fiktivt arrangement ble funnet på da den første akkurat nå-tråden bikket hundre sider, og hvilke tre soniser skulle ha hovedrollene i dette arrangementet?

Bryllup. Monica og Nirm skulle giftes, og Espen skulle være prest.

(Og: Jeg tror det er lurt at spørsmålene skrives med fet skrift).

Skrevet

Monica og Nirm skulle gifte seg og Espen skulle være prest! Jeg dobbeltsjekket for å være sikker, men hadde rett!

Edit: Pippindamen vant. *furt*

Skrevet

Bryllup. Monica og Nirm skulle giftes, og Espen skulle være prest.

(Og: Jeg tror det er lurt at spørsmålene skrives med fet skrift).

Alle tre hadde rett, men Heidi var først ute. :)

Og ja, spørsmål i fet skrift er nok ikke så dumt!

Skrevet

Jepp, det var SFX. (Håper SFX ikke synes det var upassende å bruke det her, men jeg tror ikke det var en veldig traumatiserende episode).

Ingvild svarte først.

• Like 1
Skrevet

Riktig sonis, feil hund. :)

Jeg har et bilde i hodet mitt av henne med en hårete sak a la aussie, men også med fuglehund a la vorsthee (kan ikke stave det)

Skrevet

Hårete sak :whistle:

ha ha!

Hvilke soniser var på NKKU-leir sammen den gangen det ble mye tull fordi noen hadde lekt med klikker i gangene?

Jeg vil ha navnet på minst 3 stk!

• Like 1
Skrevet

ha ha!

Hvilke soniser var på NKKU-leir sammen den gangen det ble mye tull fordi noen hadde lekt med klikker i gangene?

Jeg vil ha navnet på minst 3 stk!

Vicky, Benedicte, Karine, Ingvild?