Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 For en kaostråd! typisk sonen å herpe slike tråder 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Betty! Nytt spørsmål? For en kaostråd! Er ikke det typisk for soniser da? Begynner å skravle om gode gamle dager og så blir det aldri slutt på skravlingen... (Ser man antall sonisvalper i forhold til totalt antall valper fra oppdrettet så leder i alle fall JeanetteH tror jeg. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Neida,det går så fint, så. Hvem har oversikt over sonenvalper? Og gjelder sånne som Rio som går fra sonis til sonis uten å være valp? Edit: Se, det ordna seg 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Neida,det går så fint, så. Hvem har oversikt over sonenvalper. Og gjelder sånne som Rio som går fra sonis til sonis uten å være valp? Men Rio er jo ikke fra Yodels oppdrett, så han teller vel ikke? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Åh himmel. Levde alle opp? Ja, det var jo det verste liksom Jeg håpet jo liksom på at et par skulle dø litt sånn av seg selv, men neeeida... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Det spørsmålet om sonenvalper kom vel litt på siden av spørrekonkurransen ... Sånn ser altså reglene ut (som står i den første postingen): Spørsmålet skal begynne med: Hvilken sonis var det som ... Den som svarer riktig lager neste spørsmål. Hvis ikke spørsmålstiller svarer rett/galt innen tre timer kan hvem som helst lage nytt spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Betty sin tur! 2ne er vel riktig det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Ehm det er lettere å svare enn å komme på spørsmål. Hvem hadde brukernavnet handler91? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Benedicte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jepp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 (endret) Vanskelig å finne på spørsmål, ja Hva het hunden ElinT hadde før Supra. Edit: det skulle jo begynne med hvilken sonis... Beklager. Endret 10. Mars 2012 av breton Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Molly? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
breton Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jepp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hmm. Hvilken sonis hadde på seg sandaler under nkk bjerke for noen år tilbake når været var så forferdelig at noen brakk beinet på søla? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hmm. Hvilken sonis hadde på seg sandaler under nkk bjerke for noen år tilbake når været var så forferdelig at noen brakk beinet på søla? Jeanette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hmm. Hvilken sonis hadde på seg sandaler under nkk bjerke for noen år tilbake når været var så forferdelig at noen brakk beinet på søla? Var det JeanetteH? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hmm. Hvilken sonis hadde på seg sandaler under nkk bjerke for noen år tilbake når været var så forferdelig at noen brakk beinet på søla? Margrete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeanette? Var det JeanetteH? Hvorfor tror dere det er meg Jeg var faktisk ikke der det året jeg! Dette var vel 2008/09 om jeg husker rett og da var NM samme helg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Var ikke det Maria? Hm. Det kan jo ha vært flere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hvorfor tror dere det er meg Jeg var faktisk ikke der det året jeg! Pokker.. Jeg husker det jo, men jeg husker ikke hvem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hvorfor tror dere det er meg Jeg var faktisk ikke der det året jeg! Dette var vel 2008/09 om jeg husker rett og da var NM samme helg. Nei, Ikke Jeanette og såvidt jeg vet ikke Margrethe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Var ikke det Maria? Hm. Det kan jo ha vært flere. 10 points! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Yay! Hvilken sonis annonserte på 1. april at hun skulle få ny valp, noe som "alle" trodde var aprilsnarr, men som faktisk viste seg å være sant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hmmm, tøff en! Jeg kan virkelig ikke huske det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hahahaha, sandaler på bjerke spørsmål Og at det var Maria av dem alle Fniis! Dette var en morsom tråd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts