Symra&Pippin Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Spørsmålet skal begynne med: Hvilken sonis var det som ... Den som svarer riktig lager neste spørsmål. Hvis ikke spørsmålstiller svarer rett/galt innen tre timer kan hvem som helst lage nytt spørsmål. Jeg begynner: Hvilken sonis var det som hadde et kull på fjorten valper? Siter
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Annet navn; Du vet du har sittet for lenge på sonen når du kan svare på disse spørsmålene 9 Siter
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Hvem sonis kalte sin hund for Måns? Siter
Cloudberry Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Artig Spent på om jeg kan svaret på noe som kommer her.. Siter
AnnikenK Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Et spørsmål jeg ikke vet svare på selv, men er litt nysgjerrig på: hvilken oppdretter har flest valpekjøpere på sonen? Men herre gud Siri. 14 valper? Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Riktig! Wow! Nå ble jeg litt imponert over meg selv her. Annet navn; Du vet du har sittet for lenge på sonen når du kan svare på disse spørsmålene ...og nå ble jeg litt flau. Hvilken sonis var det som viste frem en video det ble kjempediskusjon om fordi sonisens hund reagerte på en fitnessball? Siter
Mud Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Wow! Nå ble jeg litt imponert over meg selv her. ...og nå ble jeg litt flau. Hvilken sonis var det som viste frem en video det ble kjempediskusjon om fordi sonisens hund reagerte på en fitnessball? Jaktlykke?? 1 Siter
Marthe Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Wow! Nå ble jeg litt imponert over meg selv her. ...og nå ble jeg litt flau. Hvilken sonis var det som viste frem en video det ble kjempediskusjon om fordi sonisens hund reagerte på en fitnessball? Jaktlykke 1 Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Jaktlykke?? Jaktlykke Riktig! Loke var bittebittelitt før da. Siter
Mud Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Riktig! Loke var bittebittelitt før da. Yey! Min tur! Hvilken sonis het tidligere Pointerguri? Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Yey! Min tur! Hvilken sonis het tidligere Pointerguri? Carina Edit: Men om hun nå heter belgerguri, caranthir eller noe annet er jeg neimen ikke sikker på. 2 Siter
Betty Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Hvem sonis kalte sin hund for Måns? Ingen som har svart på den, så da gjør jeg det - 2ne? 1 Siter
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Men da legger jeg ikke ut nytt spørsmål og så kan vi heller fortsette på belgerpia sin. Siter
AnnikenK Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 *lese regler før man poster kanskje* Siter
Siri Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Hvilken sonis var det som hadde et kull på fjorten valper? Hvem sonis kalte sin hund for Måns? 2ne selvsagt . Men jeg var litt seint ute da... hvilken oppdretter har flest valpekjøpere på sonen? Det må da være Jeanette - evt Yodel? Men herre gud Siri. 14 valper? Jupp... Det er en grunn til at jeg aldri har hatt valpekull igjen liksom *ler*. .... man har vært på sonen alt for lenge når man egentlig kan svare på alle spørsmålene som hittil er stilt 1 Siter
tulip Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Hvem sonis kalte sin hund for Måns? 2ne? Het ikke Gubbelille Måns en stund?? Siter
AnnikenK Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Jupp... Det er en grunn til at jeg aldri har hatt valpekull igjen liksom *ler*. Åh himmel. Levde alle opp? Sorry OT, men jeg ble litt nysgjerrig. Siter
Tonje Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Et spørsmål jeg ikke vet svare på selv, men er litt nysgjerrig på: hvilken oppdretter har flest valpekjøpere på sonen? Jeg vet ikke jeg heller, men kristinh (kennel courtborne) har vel en god del valpekjøpere her inne også Siter
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Et spørsmål jeg ikke vet svare på selv, men er litt nysgjerrig på: hvilken oppdretter har flest valpekjøpere på sonen? Det MÅ være Jeanette Siter
Symra&Pippin Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 For en kaostråd! 8 Siter
Recommended Posts