Iago Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Nå som Lill har nevnt det to ganger, så skal jeg endelig få ut fingeren og lage en tråd om min kjære! Han heter Seamist Ice Smoke, men kalles Vito, etter The Godfather, siden jeg er så glad i de filmene og i tillegg er det jo et fint navn! Han kommer fra Kennel Seamist i Sverige og er en meget vakker herremann. Han ble født 23. mars 2011, så fyller straks 1 år, tenk så fort tida går! Gleder meg til å tilbringe mange fler år med han. Vi har ikke så store planer egentlig, jeg vil ha en lydig hund og en god venn. Håper selfølgelig på å få prøvd meg på lydighetsbanen etterhvert og komme igang med brukshundtrening. Han elsker å leke og få oppgaver! Kunne ikke vært mer glad for en hund. Legger ved noen bilder. Dette bilder har Linda (Kensington Gates her inne) tatt, her var Vito rundt 7 uker. Hvem i hele verden kan motså han her? Ikke jeg hvertfall *smelt* Husker ikke hvor gammel har er på dette bildet, men her har han vokst en god del! "Seee så flink jeg er da!" Skal prøve å holde tråden oppdatert framover! Hilsen fra Vito og Mathea 2 Siter
tm100021 Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Der ja! Velkommen tilbake, og gratulerer med Vito Gleder oss til å følge med dere og se mer bilder! Siter
AquilaWaiting Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Uhh,pen blå! Og for en lang hale Siter
Iago Skrevet 18. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. September 2012 På tide med en oppdatering her kanskje! Ingen spesielle nyheter egentlig, men han har vokst seg stor! Veldig stor faktisk, med litt unøyaktig måling fikk jeg han til å være 67 cm i mankehøyde, håper egentlig det ikke er riktig, for da er han hvertfall alt for stor til utstilling, men det er ikke så farlig. Det viktigste er at han er grei på alle andre måter! Slenger med et par bilder av yndlingsgutten min. Siter
Guest Yellow Skrevet 18. September 2012 Rapporter Skrevet 18. September 2012 Vito har jo vokst seg skikkelig flott! Siter
Lola Pagola Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Kjempefin! Hvor store skal colliegutter idealt sett være? Hva er øvre grense? Siter
tm100021 Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Maks 61 cm sier FCI standaren Du må si ifra om det er noen utstilling du skal stille han ut på, vil gjerne komme å se på han ! Vurderer hans halvbror til et fremtidig kull blandt annet, om ting går som det skal osv Siter
Iago Skrevet 19. September 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. September 2012 Vito har jo vokst seg skikkelig flott! Takk! Kjempefin! Hvor store skal colliegutter idealt sett være? Hva er øvre grense? Takk! 61 cm som Lill sa ja Maks 61 cm sier FCI standaren Du må si ifra om det er noen utstilling du skal stille han ut på, vil gjerne komme å se på han ! Vurderer hans halvbror til et fremtidig kull blandt annet, om ting går som det skal osv Ja, det skal jeg gjøre. Vurderer kankje Letohallen en eller annen gang i løpet av høsten/vinteren. Men ørene er ikke helt riktig og han er for stor, men hadde vært spennende å hørt om dommeren har noe annet å si Men tør egentlig ikke, hehe. Det hadde vært kjempegøy, det krysser jeg fingrene for! Siter
tm100021 Skrevet 19. September 2012 Rapporter Skrevet 19. September 2012 Bare si ifra om du trenger hjelp med å finne en ok dommer 1 Siter
Iago Skrevet 15. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Januar 2013 Vi har fortsatt ikke våget oss ut i ringen. Dette året skal vi prøve å få til dette: - HD-røntge - Gå MH-prøve - Delta på enten et Agility grunnkurs eller Bronsemerke-kurs (alt ettersom hva slags tilbud som dukker opp til våren og om vi er klare) - Lære oss at man kan passere andre hunder uten å dra og pipe På tur Prøvd oss i skisporet noen turer 3 Siter
Iago Skrevet 28. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Januar 2013 Noen nye bilder (Torsdag 24. Januar) Beste i verden (helt objektivt sett selvfølgelig) 1 Siter
Sunlily Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Skrevet 29. Januar 2013 Herlighet, så flott han er! Kunne godt ha tilfeldigvis tatt med meg feil hund hjem.. Siter
tm100021 Skrevet 29. Januar 2013 Rapporter Skrevet 29. Januar 2013 Herlig! Er du fornøyd i hverdagen og slikt? Jeg håper noe inderlig på noen valper etter halvbroren hans om 9 ukers tid, selv om jeg tviler litt at det blir noe Siter
Iago Skrevet 29. Januar 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2013 Fining! Takk! Herlighet, så flott han er! Kunne godt ha tilfeldigvis tatt med meg feil hund hjem.. Tusen takk! Hehe, deeet tror jeg ikke blir aktuelt Herlig! Er du fornøyd i hverdagen og slikt? Jeg håper noe inderlig på noen valper etter halvbroren hans om 9 ukers tid, selv om jeg tviler litt at det blir noe Ja, det må jeg si jeg er! Han er en håndfull av og til, og er mye hund, men det blir bedre for hver dag som går nå Leker godt osv. På nyttårsaften var han med ut uten å lette på et øre og lå helt rolig inne. Det var deilig 1 Siter
Recommended Posts