Gå til innhold
Hundesonen.no

Maridalen med 8 hunder


pippin
 Share

Recommended Posts

Herlig! Hvem er "vi"? Helt folketomt var det tydeligvis ikke der. :P Men synes jeg så Ridder innimellom der?

Hehehe! "Vi" er en vennegjeng på 7 stk, men ellers så traff vi ikke på noen andre på tur nei :P Vi er et par faste og så får vi med innslag av nye innimellom som vil være med på tur. Veldig koselig. Og det stemmer at Ridder var med ja. For en herlig hund! Og så lydig :wub: Og litt kåt på Mana som hadde løpetid :lol: Men det gikk helt fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg vet hvor dere gikk for jeg tror jeg kjente igjen en bil på P-plassen :)

Koselige bilder med glade hunder i fri flyt :D

Å? Hehe, dro dere på tur der dere også? Vi så noen biler med hunder idet vi dro :P

Åh det så helt herlig ut! :D Intenting er så bra som en flokk hunder som trives og leker ilag! :)

Helt enig! :D

Flotte bilder! :) Likte Marley, han var veldig lik på min hund... :D

Marley er fin han.. :wub: Og oppdragelsesonkelen til Mana. Før var han veeeldig streng og irritert på Mana, men nå har han oppdratt henne og nå kan de til og med finne på å leke sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Hehe, dro dere på tur der dere også? Vi så noen biler med hunder idet vi dro :P

Helt enig! :D

Marley er fin han.. :wub: Og oppdragelsesonkelen til Mana. Før var han veeeldig streng og irritert på Mana, men nå har han oppdratt henne og nå kan de til og med finne på å leke sammen! :)

Vet du hva Marley evt er blanding av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? Hehe, dro dere på tur der dere også? Vi så noen biler med hunder idet vi dro :P

Er i dalen stort sett hver dag jeg så ja, tur i snøføyka ble det :) Tror jeg kjente igjen borzoien og mener den eier den bilen som sto på p-plassen da vi kom.

Hvis det var folk med tre hunder, en breton, en kelpie og en grå søt med masse pels du så var det ikke oss. Men de kom rett i hælene på oss så det ble litt playdate på mine også. Masse glade hunder i deilig snø, mmmmm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva Marley evt er blanding av? :)

Å det er mye rart i han :P Husker ikke helt, eier vet ikke 100% selv om jeg ikke husker feil. Men er noe pincher der inne, og mistenker noe mynde, muligens noe rottis. Mer vet jeg ikke. :)

Er i dalen stort sett hver dag jeg så ja, tur i snøføyka ble det :) Tror jeg kjente igjen borzoien og mener den eier den bilen som sto på p-plassen da vi kom.

Hvis det var folk med tre hunder, en breton, en kelpie og en grå søt med masse pels du så var det ikke oss. Men de kom rett i hælene på oss så det ble litt playdate på mine også. Masse glade hunder i deilig snø, mmmmm :D

Aha. Nei så ikke hvem det var som sto der og ventet. Zoien eier bilen ja, hehe :P Møtt de på LC kanskje? Glade hunder i snø er heeerlig! Ihvertfall når alle går så godt overens. Finnes ikke ondt i noen av bikkjene heller, så alle bare koooser seg skikkelig.

Ha ha ha elsker blikkene til den Aussien :rofl:

Haha, ja hun er ei skrulle altså! Men veldig søt :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...