Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Denne tråden viser litt hvorfor jeg ikke syns det er morsomt å stille hund, syns jeg. Kan dere ikke bare se på bikkja? Det er en hundeutstilling, liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Stirret mer på håret til handleren av faraohunden enn på hunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Lekker faraohund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ahhh, få vekk den kengeru pungen a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Denne tråden viser litt hvorfor jeg ikke syns det er morsomt å stille hund, syns jeg. Kan dere ikke bare se på bikkja? Det er en hundeutstilling, liksom. Mend et går jo ikke fordi handlerne er så håpløse så får man jo ikke sett hunden - nå kommer værstingen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 haha, Så dere den dachsen i bakgrunnen som lå langflat og sov? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 (endret) Denne tråden viser litt hvorfor jeg ikke syns det er morsomt å stille hund, syns jeg. Kan dere ikke bare se på bikkja? Det er en hundeutstilling, liksom. Ehh grunnen til at man "klager" er vel pga handlerene klarer ikke vise hundene sine til sitt beste. Man ser potensiale, men de klarer ikke vise det. Syns faktisk det var ekstra ille i denne gruppen. Endret 11. Mars 2012 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg liker salukien - den var fin synes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Men det burde ikke være mulig å løpe fra en Saluki *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Fin lukis! Awwww, whippet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Mend et går jo ikke fordi handlerne er så håpløse så får man jo ikke sett hunden - nå kommer værstingen Ehh grunnen til at man "klager" er vel pga handlerene klarer ikke vise hundene sine til sitt beste. Man ser potensiale, men de klarer ikke vise det. Syns faktisk det var ekstra ille i denne gruppen. Fortsatt. Kommentarer som her er grunnen til at JEG ikke liker å vise hund. At folk kommenterer MEG, ikke bikkja. Og jo, jeg veit det blir gjort. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Wow, en levernese RR - DET er det sjeldent blir satt opp! Er ikke mange år siden det var "uønsket" i miljøet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Det er en meget vakker saluki og pent presentert Moderat, klassisk, nyyydelig forbryst. Me like Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Førsteinntrykket i hound gruppa: afghaner, basenji, basset vendeen, petite basset, beagle, finsk spitz, greyhound, irsk ulvehund, elghund, faraohund, strihåret dachs Edit: Litt usikker på basenjien.. Tar ut basenji og strihåret dachs, resten består Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Fortsatt. Kommentarer som her er grunnen til at JEG ikke liker å vise hund. At folk kommenterer MEG, ikke bikkja. Og jo, jeg veit det blir gjort. Om du hadde kommet på ett LP stevne og gitt hunden fin feil kommando hele tiden så hadde jeg også kommandert deg og ikke bikkja... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Endra favoritter litt underveis... Likte både petit basset griffon vendeen (langt rasenavn...), borzoien, hjortehunden, den finske spitzen, ulvehunden, elghunden, faraohunden, podengoen, salukien, sloughien og whippeten. Så... da må jeg jo selvfølgelig heie på elghunden, bare fordi rasen er norsk. Og den fantastiske basseten, selvfølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Petite, Finnen, Ulvehunden og Pharaoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Om du hadde kommet på ett LP stevne og gitt hunden fin feil kommando hele tiden så hadde jeg også kommandert deg og ikke bikkja... Et LP-stevne er en bedømmelse av en ekvipasje. En hundeutstilling er en bedømmelse av hundens eksteriør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jejjjjj - min favoritt er plukket ut.... Basset basset basset og så heier jeg på farao og Saluki - det er mine tre favoritter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg har samme smak som dommeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Et LP-stevne er en bedømmelse av en ekvipasje. En hundeutstilling er en bedømmelse av hundens eksteriør. Som her enkelte handlere ødelegger fullstendig med sin fremmvisning, ergo dårlig ervipasje som ødelegger for at hunden skal få vist sitt eksteriør på riktig måte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 4 av favorittene videre - afghaner, greyhound, faraohund og basseten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hmm.... den basseten er bare hel til å spise opp - jeg er helt fasinert jeg. Den bør vinne spør du meg.... den eller faraoen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Så det i stad også, er det noe galt med bakbeina på hjorten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Basseten! Det var vel den som ble BIS ifjor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts