Kaja Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 finner ikke gruppene jeg altså, nå har jeg lett leenge. SÅ snill sonis? Jeg finner BIR bedømmingene bare. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nå ser jeg på Agility, herregud så flinke! Smeltet litt av den 11 år gamle puddelen som freste igjennom banen som en unghund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tøfflus Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nei så morro, Sverige nr 2 i juniorhandling Og jammen meg et kjent fjes som dømte gitt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Og for en herlig vinner:) Og nå merker jeg at nettet begynner å hakke, folk begynner å komme på for å se BIS:) Jaja, det blir vel som alle andre år, en får med seg halvparten fordi det hakker så. Eller har jeg kost meg med Cruft, og synes tilogmed Golden retrieverene var litt koslige i år. Ag var gøy, flyball bare slitsomt,og den andre underholdningen var så som så. Nå er det bare å glede seg til slutten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hva er det de ordner med nå da? Stakkars lille schnauzer - måtte bæsje den....... men hva er det de skal kåre nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 OMG - noen burde gi den guttungen klesråd.... hjeeeeeeeeeeelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nå er det YKC Stakes Final and Presentation. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hva er det nå? Veteran? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nå er det YKC Stakes Final and Presentation. Hva er det nå? Veteran? Peke opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Aner ikke hva YKC stakes final er, men jeg heiet på pointeren, den var rålekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Young Kennel Club - dvs. det motsvarer NKKU Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Sier ikke meg noe heller Mona... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Var ikke Borzoien feit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ble helt rørt av samarbeidet mellom pointeren og handleren jeg - guri for en skjønn ekvipasje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nå er jeg klar! Endelig kommer det noen ordentlige hunder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 *puh* rakk akkurat å levere bilen og sette meg ned med cola til det begynnte. (og noen burde få seg handlere) Åh Hugo jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Når er BIS finalen idag? Beklager man kan sikkert finne det enkelt et sted, men jeg ER så trøtt og klarer ikke tenke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Når er BIS finalen idag? Beklager man kan sikkert finne det enkelt et sted, men jeg ER så trøtt og klarer ikke tenke. Ja etter to grupper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Kul Border Terrier, kul Cairn, den skrudde på åååå er det sjååååv knappen. *ler* ... Ååååå alltid en favoritt - Kerry Blue - fiiiiiin. Men de burde jo seriøst la de stakkars terrierne få forbena ned i bakken eller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Åååå kuleste halen på skotten ha ha ha ha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Umiddelbare favoritter - skotten og westien, med cairn som en god nummer tre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Førsteinntrykket: Mini bullterrier, cairn terrier, irsk terrier, kerry blue terrier, sealyham terrier, skye terrier og west highland white terrier Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Mine favoritter rett og slett med at jeg syns de er kule som utgangpunkt (jeg fins ikke tradisjonel terrier menneske). Bullterrier, miniatyr bull, Dandi (de ER bare kule) Kerry, Parson og Scotte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Terriergruppen er ikke min favorittgruppe, men jeg blir alltid like overrasket over hvor mange forskjellige terrierraser det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Australsk og cesky terrier godkjenner engelske kennelklubben, men nei- ikke amerikansk staffordshire liksom... Men det er klart, i bakvendtland osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts