SusanneL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Av alle så likte jeg den jeg ikke kan navnet på en gang Noe polsk noe? Den grå og hvite, men aner ikke om den er bra eller ikke. PON - polsk owczarek nizinny Sheltie? Krysset og ørene? hmmm... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Västgötaspetsen var herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Bearded, ACD, Vestgøtaspets, Samojed 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Legger til pembroken! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Første gang de ikke har hatt en bælfeit utrent corgi som BIR - den var kul. Næææ - jeg liker mange jeg, men jeg gjetter at OES eller PON ender som gruppevinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ..og Samojeden burde bli plassert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 *heie på buhunden og samojeden* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Samojeden... PEN. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg likte ikke Heeleren hehe! Og Border Collien?!?! NOOOPE! Jeg likte samojeden veldig godt faktisk Veldig pen! hehe! Hvorfor nykker de slik i båndet hele tiden Mens hunden springer så nykker de hele veien, og i stede for å stille opp hunden så nykker vi den hit og dit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ACD, Lakke, Samojed og PON. De to jeg falt mest for var ACD og PON faktisk (men aner fortsatt ikke hvordan PON faktisk skal se ut ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Ingen ACD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Aussie, Samojed, Corgie og ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Ok, får heie på samojeden i stedet, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Nå håper jeg faktisk at Samojeden vinner, med beardis på 2. plass - schæfer som nummer 3 og corgitingen som nummer 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hmmmm.... da tror jeg mine favoritter er Sheltie og Samojed. Spent på Aussien når den skal bevege seg igjen nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 HEIA Bearded! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Kun shäfer og samojed videre blandt mine favoritter. Da håper jeg Säfer på første, samojed på andre, bearded collie på tredje og cardigan på fjerde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Bearded collie var pen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Heier på beardis og samojed! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Den schæferen kan godt vinne kjenner jeg, den eller Samojeden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Samojeden blir plassert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Nei nå vet jeg faktisk ikke, jeg likte omtrent alle her veldig godt og flere her viser seg bra! Får se hva Cardigenen viser nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Likte beardisen, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Heier på beardisen jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg syns også aussien hadde litt rare bevegelser. Bearded var kjempeflott! Men skal de ha så showete bevegelser, egentlig? Hmm... Av de som er shortlisted liker jeg bearded og samojed best, men tipper schäferen blir plassert i alle fall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts