Gå til innhold
Hundesonen.no

Letohallen 3. og 4. mars


Recommended Posts

Guest Jonna
Skrevet

Flott bilde Ingvild tok av oss. Og det var ikke planlagt at håret skulle matche skjorte, Blaze og sløyfene. (Men når jeg så bilde så syns jeg det var litt kult :P )

430690_10151356614050072_834435071_23257630_1427600924_n.jpg

422512_10151356613800072_834435071_23257628_1521450154_n.jpg

Meg og deg muttern :wub:

423263_10151356614150072_834435071_23257632_1918509748_n.jpg

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Imouto var så vakker i dag! Hun var superhappy idet vi skulle inn i ringen, logra, dansa og lekte, og gjorde en MEGET god figur i ringen, om jeg skal si det sjøl. Vi skal jo helt ideelt fristille på

Jeg fikk den fineste premien med hjem, nemmelig Rio

Tre bernervalper påmeldt, og våre to konkurrenter hadde nettopp fylt fire måneder og var jo på sitt mest sjarmerende og tiltalende. Foenix, derimot, er åtte måneder og i verste slyngelalder. Men domme

Skrevet

Flott bilde Ingvild tok av oss. Og det var ikke planlagt at håret skulle matche skjorte, Blaze og sløyfene. (Men når jeg så bilde så syns jeg det var litt kult :P )

Duh, selvsagt hadde du planlagt at du skulle matche BIR rosetten, du trenger ikke å juge til oss liksom :aww: :aww:

GRATTIS!

  • Like 4
Skrevet
(kan vel strengt tatt ikke regnes som resultat at man har fått snakket med JeanetteH, Stine, Siri, Marie&Øyvind, Ingvild, Maria&Opsis, Hilde&Ilo, Toril og Liv Irene -

Du, sånne resultater er jo nesten de viktigste :lol:

Strider oppførte seg veldig bra idag for å være Strider - jeg synes han er blitt så mye roligere *overhører alle tilløp til vantro knising*! Han hoppet en del på dommeren og jeg fikk tilrop om å ta han ned fra det oppmerksomme publikummet ( :P ), men dommeren sa "Don't worry he is just a very happy boy, that is nice"!

Altså - jeg var jo nesten litt skuffa jeg, over at det ikke var mer sirkus i ringen :lol: Både Balleman og Strider oppførte seg jo riktig bra, jo :).

Og hun hyggelige briard-damen vi møtte forrige gang på Leto satt evd siden av idag, og syntes at Strider var så sinnsykt søt.. og Strider syntes det samme om henne.

:lol: (ja, det var ikke meg altså :D, men jeg synes også Strider er veldig søt altså :D).

Altså, nå ble jeg veldig glad! :ahappy: Tusen takk!

:D. Og grattis med 2xrød :D.

Blaze har hatt en knall deby som veteran. Hun ble faktisk BIS 2 Veteran :jump::frantics:

Steike være for en debut i veteranklassen!! Vi hopper og danser for det :D.

Også grattis til alle som har gjort det bra og er fornøyd med dagen :D. Jeg var heldig og kunne dra hjem litt tidligere fra hallen i dag sånn at jeg kom meg ut på en langtur med hundene - Babs satte nok iallefall stor pris på akkurat det :). Willy gjentok "suksessen" fra i går og ble BIM. Ingvild var utskremt fotograf for meg i går, og tok fiiiine bilder av alle briardene i ringen :).

430606_393086590718556_100000516542715_1488902_1292488372_n.jpg

430116_393088754051673_100000516542715_1488933_2026006782_n.jpg

  • Like 3
Guest Jonna
Skrevet

Glemte si at jeg syns DeepEyes'erene (og Opsis :P ) var kjempe flinke i dag :D

At hundene er litt løse både og der er ikke så mye man får gjort noe med. De viste seg så godt de kunne etter hvor lemmene sitter fast nå. De har nok arvet sin mor (og far) sin litt trege utvikling av festing av lemmer på rette steder o.l. :lol:

Skrevet

Glemte si at jeg syns DeepEyes'erene (og Opsis :P ) var kjempe flinke i dag :D

At hundene er litt løse både og der er ikke så mye man får gjort noe med. De viste seg så godt de kunne etter hvor lemmene sitter fast nå. De har nok arvet sin mor (og far) sin litt trege utvikling av festing av lemmer på rette steder o.l. :lol:

Tusen takk :flowers:

Og jeg fikk faktisk lyst til å stille mer etter idag jeg. :ahappy:

Skrevet

Vi har hatt en virkelig suuuper helg i leto!

Lørdag ble Tara BIR og BIG 3, Rio ble BIM med Cert, Kamar ble BIR og BIG-4 valp!

Søndag ble Tara BIR og BIG 3, Rio ble BIM med Cert, og Kamar ble BIR og BIG 2 valp!

Wohooo! Takk også alle for koselige små samtaler og slækt - og grattis med alle super resultater. Spesielt til Blaze. Hun er bare vakker hun! Ja, også vakreste bernerdamen. Det var veldig velfortjent synes jeg!

Her leker Bøllefrøken med basselusker. Hvor mange ser dere?

429325_10150567325847693_543512692_9359850_1001415914_n.jpg

421680_10150567325967693_543512692_9359851_239737217_n.jpg

Tara på bordet

424289_10150567326452693_543512692_9359853_1343671343_n.jpg

Rio on the move. Han og Kaja trivdes godt sammen ( :D ) ,men han er dypt savnet her..

427564_10150567327502693_543512692_9359858_1373628019_n.jpg

429578_10150567328342693_543512692_9359865_600596958_n.jpg

  • Like 3
Skrevet

Lørdag 3/3:

CK, BIR, BIG 2 Groenendael

N.UCh. Aja Arissa Dakota

Cert, BIM Groenendael

Woodshine's Morfeus

Exc, 1. junior, BIR junior og 1 av de 8 som ble plukket ut i BIS Junior (1. uttak) Tervueren

Traxa's Dark Heaven

425322_3453128855240_1481362319_3156400_725341067_n.jpg

422598_10150833562037067_508962066_12432988_1411767767_n.jpg

  • Like 1
Skrevet

Søndag 3/3:

CK, BIM Groenendael

N.UCh. Aja Arissa Dakota

Cert, BIR Groenendael

Woodshine's Morfeus

Cert, 2 BT, BIR junior og 1 av de 11 som ble plukket ut i BIS Junior (1. uttak) Tervueren

Traxa's Dark Heaven

417728_3468236912932_1481362319_3162350_324130786_n.jpg

64377_3451168366229_1481362319_3155669_1304572109_n.jpg

  • Like 2

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...