Zilje Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Silje heter jeg, og jeg har snoket her inne en stund Jeg er vokst opp hos en hundegal mor, jeg har hatt to hunder tidligere selv, og min datter går nå i mormors fotspor, så hund er en selvfølge i mitt liv Jeg har fått det ærefulle oppdraget å være forvært for en nydelig liten frøken, og jeg gleder meg til å presentere henne for dere og poste altfor mye bilder Siter
Shokata Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Hei, og velkommen Ser fram til bilder Siter
Synnikken Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Velkommen til sonen, håper du vil trives Siter
MollyC Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Velkommen Silje og RaaRaa. Håper du vil trives, masse å lære her. Siter
Zilje Skrevet 4. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Mars 2012 Tusen takk, jeg tror nok jeg vil trives Jeg har fått opprettet egen tråd til den vesle frøkna og snuser igjennom gamle og nye tråder det er ordentlig godt å være hundegal igjen Siter
Recommended Posts