Kjerstii Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Min første EFIT her på sonen ble en hundeløs EFIT. Jeg er fortiden i Buenos Aires, hvor jeg blant annet jobber frivillig på et barnehjem. I dag var en utrolig kjedelig dag, og kvaliteten på bildene er litt variabel. Først to bilder fra før jeg sovna. Ca. 00.00 - roomies'n har reist, og nå er senga hennes tom. Triste greier. Ca. 01.00 - skriver litt dagbok Ca. 09.30 - Våkner. Noe skal tydeligvis skje, for på gata er det fullt av sperringer og politi. Ca. 10.30 - Skjønner jeg ingenting av hva som foregår, plutselig er det hundrevis av hester utenfor. Ca. 11.30 - Strømmen er borte, det vil si ingen takvifte, og med et ble det ganske varmt! Ca. 12.30 - Demonstrasjonene er i gang. Fikk senere vite at de demonstrerte fordi Christina (presidenten i Argentina) ikke hadde uttalt seg om den store togulykken som skjedde i forrige uke her i Buenos Aires. Ca. 13.30 - Lunsj - brød med siste rest av Nutella. Ca. 14.30 - På vei til jobb (barnehjemmet), og venter på undergrunnsbanen. Ca. 16.00 - Har hentet barna på skolen. Ca. 17.00 - Er på barnehjemmet. Ca. 18.00 - Er fortsatt på barnehjemmet. 19.00 - Barnehjemmet. Ca. 20.00 - Venter på toget hjem igjen. Ca. 21.00 - Hjemme igjen og strømmen var heldigvis tilbake! Jeg jobber med litt spansk. Ca. 22.00 - Gjør noen siste spanskoppgaver samtidig som jeg spiser middag. Så, det var min dag i dag 1 Siter
Mud Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Stilig! Det er så mange bra folk på sonen Kudos! 1 Siter
Aya Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Oi, så gøy! Må være spennende å bo i Buenos Aires! Siter
Wanderlust Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Det hørtes spennende ut, og en erfaring for livet Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Oi, så spennende! Flere sånne EFIT'er, Kjersti! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Fin og alternativ EFIT, takk for at du deler. (Og så synes jeg du har veldig pen håndskrift). Siter
Vimsan Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Oj så spännande vill gärna se fler EFIT från dig hihi... Siter
Kjerstii Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Gøy å se! Trives du? Ja, jeg stortrives! Men skal bli godt å komme hjem, også I dag er det akkurat en måned til hjemreise, så om jeg husker det blir det en EFIT til fra Buenos Aires. Siter
Recommended Posts