H P Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Åh, så godt at det gikk så bra som det gikk, og så med så store valper! Håper du og mor koser dere med valpene, og at vi kan glede oss til masse masse bilder når dere har fått summet dere litt Siter
ipadda Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Alt har gått veldig fint. Ingen lyder fra valpekassen inatt, og med unntak av et par do-turer med mammen, har alt gått stille og redelig for seg De er søte, alle sammen Men søtest tror jeg faktisk mammaen er akkurat nå Et lite bilde fra idag! 3 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Jeg er så glad for at dette gikk så fint. Flinkeste Betty. Siter
rottmaneier Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Gratulerer igjen med de flotte fine, og store valpisene Ikke nok med at jeg måtte vente på nervepirrende oppdateringer fra deg, men jeg ble jaggu innkalt til enn annen dsg-fødsel som også ble veldig nervepirrende... Zeta sine valper var pitte små i forhold; 160, 180 og 190 gram veide de Var fantastisk og få liv i de små <3 Gleder meg masse til å se hva det blir av denne herlige gjengen altså! Siter
MiO Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Så nydelige tegninger tispevalpen har! ♥ Har du planer om å beholde henne selv evt? Siter
soelvd Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Alt har gått veldig fint. Ingen lyder fra valpekassen inatt, og med unntak av et par do-turer med mammen, har alt gått stille og redelig for seg De er søte, alle sammen Men søtest tror jeg faktisk mammaen er akkurat nå Et lite bilde fra idag! Når jeg ser det bildet der tenker jeg bare . Tenk at det var plass til de der! 4 Siter
ipadda Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Gratulerer igjen med de flotte fine, og store valpisene Ikke nok med at jeg måtte vente på nervepirrende oppdateringer fra deg, men jeg ble jaggu innkalt til enn annen dsg-fødsel som også ble veldig nervepirrende... Zeta sine valper var pitte små i forhold; 160, 180 og 190 gram veide de Var fantastisk og få liv i de små <3 Gleder meg masse til å se hva det blir av denne herlige gjengen altså! Ja, Zeta's var små i forhold, hehe. Så heldig du er som får være med på noe sånt, synd det endte i keisersnitt for Zeta. Også fineste pappa Strix da Så nydelige tegninger tispevalpen har! ♥ Har du planer om å beholde henne selv evt? Hun blir boende her ja, men ikke i mitt eie 1 Siter
ipadda Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Fikk tatt bilder av de små når Betty var ute idag. Tispen: Hannene Siter
SandyEyeCandy Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Blei det blomstertema og ingen hjertetyv? Siter
ipadda Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Blei det blomstertema og ingen hjertetyv? Jeg tenkte på blomstertema LENGE, men slo det ifra meg en stund, å startet på andre ting, men så fant jeg liksom ikke noen navn som ga meg noe, å gikk tilbake til blomster-tema. Vingleper... 1 Siter
Poter Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Gratulerer med valper! Har hanhund 3 et hjerte på hodet? Siter
Bikipile Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Gratulerer så mye med kullet, godt at alt gikk bra! Så søte de er Siter
ipadda Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Gratulerer med valper! Har hanhund 3 et hjerte på hodet? Det kan nok se sånn ut fra noen vinkler. I virkeligheten er det bare et stort bliss Gratulerer så mye med kullet, godt at alt gikk bra! Så søte de er Tusen takk! Siter
Gjest Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Gratulerer! Pleier DSG valper være så store? Like store som valpene til Talli jo! Siter
rottmaneier Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Hannene er vel normalstore? Dsg-valper ligger vel på alt mellom 190-280? Bali veide 260(!), Ophelia 194 og Nitro 230. Ei venninnes hanne veide hele 330 gram og er idag en liten/middels hanne Men Tatijana har kanskje litt mer peiling enn meg Siter
Maria Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Gratulerer så mye med et fint kull med bollevalper Siter
ipadda Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 De er større enn hva som er vanlig, men det der ser ut til å følge linjer, egentlig. Våre linjer har alltid får valper over gjennomsnittet, i vekt og størrelse. Tjorven sine ser jo ut som 5 dager gamle valper når de kommer Alt er veldig fint med mor og barn, de drikker masse, Betty er kjempeflink 5 Siter
idaemiliee Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Lille nurk Godt at alt står bra til med mor og barn! Flinke Betty. Siter
ipadda Skrevet 6. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 En liten oppdatering herfra. Mor og barn har det veldig veldig fint, de vokser alle sammen, å i går veide størstemann (tispen) over 400g. De andre lå rett i hælene på henne, så de har snart fordoblet fødselsvekten sin. De er aktive, raske til pupp og lager lite/ingenting lyd. Mammaen er KJEMPEFLINK. Tok nye bilder av de idag, 5 dager gamle (eller, regner man dag 1 som en dag også, de er født 1/3) - i alle fall, måtte avlede Betty med mat, for å få tatt greie bilder av dem. Hannhund 1: Hannhund 2: Hannhund 3: Tispen: 4 Siter
soelvd Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Elsker navnene! Og for noen fantastiske små nøster.. Siter
Recommended Posts