Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Alle på Zonen...

Jeeeeeei :D

Døh, du er jo elendig!

Skrevet

JEG TEGNER GJERNE :D :D :D

Jaja, mobilen ligger på lading :innocent: Som nevnt før her, spillet suuuuger batteri.. Menneh, er verdt det da! :w00t:

Skrevet

hva heter du? :D

Ummm, should be ToneS91 .

Jeg kommer ikke til å svare ofte, siden jeg nesten aldri har internett som funker her. Men til sommeren kommer jeg sterkere tilbake!

• Like 1
Skrevet

Juhu, jeg har fått flere farger! :D Og i tilfelle dere leser dette, jeg gidder ikke å spille med folk som ikke gidder å tegne, men omtrent bare skriver hva det er for noe. :)

Skrevet

Haha, jeg kom faktisk på rett etter at jeg skrev dette at i en av mine første tegninger til deg Carina, så skrev jeg jo "beep beep I'm a.." :D Pleier ikke skrive mye bokstaver i det hele tatt, men syns det var litt selvmotsigende akkurat der og da!

Skrevet

Haha, jeg kom faktisk på rett etter at jeg skrev dette at i en av mine første tegninger til deg Carina, så skrev jeg jo "beep beep I'm a.." :D Pleier ikke skrive mye bokstaver i det hele tatt, men syns det var litt selvmotsigende akkurat der og da!

Da er det sikkert en trøst for deg å vite at det ikke hjalp meg i det hele tatt. :P Gikk opp for meg plutselig at bilen var grønn og kjørte på en dirt road. :P

• Like 1
Skrevet

Jeg har sett et par ganger at folk rett og slett ikke har bokstavene til å gjette riktig. :blink: Dette skjedde med Jeanette, og jeg tror hun restarta programmet et par ganger, så virket det til slutt.

• Like 1
Skrevet

Du er ikke dårligere enn meg:D

Får nesten dårlig samvittghet jeg, når jeg ser hvor ufattelig flinke og detaljerte noen er! Også kommer jeg tilbake med pinnemennesker og stygge havfruer :P