Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Bø, 18. - 19. februar!


SandyEyeCandy
 Share

Recommended Posts

  • Svar 120
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Freke fikk en strålende kritikk: 1 year. Excellent type, good size, excellent coat structure, complete bite. Well siberian husky head. Light stop. Good cheeks. Nice earset. Excellet neck. Excellent t

Får vel skryte litt av den Lapske agilityhunden! EX1, CK, 1 BTK, CERT, CACIB og BIR i stor konkurranse med seg selv. Men i fjor ble hun sendt ut med blå, så det var jo supergøy! Er ikke min hund enga

Endelig løsna det for Tuva, BIR for dommer Steven Seymore Uplassert i gruppa, men who cares Red: Møtte en sonis i gruppa og

Får vel skryte litt av den Lapske agilityhunden!

EX1, CK, 1 BTK, CERT, CACIB og BIR i stor konkurranse med seg selv. Men i fjor ble hun sendt ut med blå, så det var jo supergøy! Er ikke min hund engang, men hun er den søteste Bevipusen som finnes :heart:bris.jpg

*skrytebilde*

WOW, fin! :wub:

Hvilken kennel er hun fra?

Jeg vet at det ble en nybakt champion blant finske lapphunder i går! Dagolas Qultapoju/Max :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kommer kritikken til Yaris :)

Meget god type og størrelse. Vakkert hode og utrykk. Korrekt øyefarge. God hals og skulder, ønsker bedre vinklet overarm. Kropp i utmerket kondisjon. Noe fallende kryss, stiller seg noe understilt. Meget god pels. Passe benstamme til størrelsen.

Leken og livlig i gemytt. Dommer Siv Sandø

Excellent og beste junior (og forøvrig også eneste junior :P )

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MegaMarie:

Nei, jeg syns det var en dårlig kritikk. Hun skrev blandt annet "burde hatt bedre utfylt hode" osv, som om han var en åpenklasse hannhund og ikke en junior. Det er jo en grunn til at jeg melder på i junior :P Men er feil å sutre for en exellent, jeg ble bare litt skuffet i øyeblikket siden jeg syns selv han er veldig vakker :P Mammahjertet fikk en liten brist :P

Hmm.. Men Roger snakka tutsk? :lol:

:lol: Greien var at vi faktisk snakket om Merete og deg så plutselig så vi dere og roger ba meg flytte ræven min, så han fikk en slengbemerkning tilbake. Derfor jeg prøvde se så uskyldig og sukkersøt ut :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg syns det var en dårlig kritikk. Hun skrev blandt annet "burde hatt bedre utfylt hode" osv, som om han var en åpenklasse hannhund og ikke en junior. Det er jo en grunn til at jeg melder på i junior :P Men er feil å sutre for en exellent, jeg ble bare litt skuffet i øyeblikket siden jeg syns selv han er veldig vakker :P Mammahjertet fikk en liten brist :P

Imouto får at hun mangler kinn og substans på samtlige kritikker, nettopp fordi hun mangler utfylling både her og der. Dommerne må jo kommentere det de ser uansett hvilken klasse hunden stilles i. Hvorvidt det påvirker den gjenstående bedømminga er jo opp til hver enkelt. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, var det deg? Søren at jeg ikke sa alt jeg tenkte på, det pleier jo normalt ikke å være et problem med meg. :lol: Imouto syntes nemlig at den største hannen din var skrekkelig kjekk der vi gikk rett bak dere, og han virka ikke så reint lite hypp sjøl. :aww:

Og idet dere spratt opp skråningen så atletiske som bare det, hadde jeg tenkt til å komplimentere deg for de effektive trekkhundene dine, hehe, men jeg får ta det her i stedet. :)

Og ikke minst: Gratulerer med en helt vanvittig tittelrekke på padda! :banana:

Hehe jo det var meg gitt! Så en med lett gjenkjennelig rødt hår med shiba og la 2 og 2 sammen da vettu :ahappy:

Jo at tjukken var hypp stemmer nok på en prikk, jeg trodde bare han ville stoppe og snuse/tisse hele tiden, men da var det vel en rød fare som lokket bak der haha!

Jeg var jo selv så fornøyd med innsatsen vår opp den bakken, og trodde ingen så det :teehe:

Tusen takk for grattiser til Paddemusen min alle sammen :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om :D Han ble ikke BIR da, men BIR ble andre hunden til Christian, som alt er champion :P Nå kan visstnok alle andre hannhundeiere puste lettet ut, for nå blir det mulig å få CERT igjen :P

Passer fint siden Leo når teller på utstillinger :P haha

Han er dyktig, og har flotte hunder :) kanskje lure han til å stille ut for oss også :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto så stramt på bordet (bortsett fra da hun gjerne ville nusse litt på dommeren), og løp i ringen nesten uten dansemoves.

Appropos dèt!

Boston terrier dommeren lente seg fram og nusset med alle bostonene på bordet - og sa til meg at det var "pusstvång" (kyssetvang?) på den rasen! Hun hadde hatt rasen i nærmere 50 år, så hun var litt glad i dem...

Moxy var ikke veldig vanskelig å be så dommeren fikk en god slafs midt på munnen og en liten rompevinking før hun ble superopptatt av godbiten hun trodde jeg hadde i hånden igjen. :hug:

Susanne

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...