ida Skrevet 17. Februar 2012 Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Denne tråden har vært usynlig helt til nå, jo Helledussen for en valp Ja, nå trenger du nok barnevakt sånn på utstillinger, tenker jeg 1 Siter
Gjest Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 Glemte å si at jeg elsker navnet også, det er knalltøft ! ...og skal vi ikke ha et halvsøskenvalpetreff syntes du? Siter
Monab88 Skrevet 18. Februar 2012 Rapporter Skrevet 18. Februar 2012 La meg også få introdusere dere for søsknene til Jäger! Først hovedpersonen selv: Nellyvill's Just a Flirt "Jäger" Søster 1, Nellyvill's Joyride "Sushi" Hun blir boende hos oppdretter. Søster 2, Nellyvill's Just Dropped In "Kari" Hun flytter helt til Irland, til en stor oppdretter og dommer. Den nye eieren spurte oppdretteren min om tips til typiske norske navn, hvorpå hun svarte at Kari og Ola er de typiske norske navnene, og hva passer vel bedre enn å hete Kari når faren heter Ola! Sushi 7 uker: 5 Siter
Argyr Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Jäger er åtte uker i dag og jeg har vært utskremt fotograf etter at eierne har pynta og flytta på bein. 9 Siter
Bananen Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Du, han ser jo ut som en miniatyrberner (voksen, men fortsatt valp, liksom), jo! Han ser jo perfekt ut på alle mulige måter? En skikkelig søtsak (søt sak også, men mest søtsak!)! 2 Siter
Toril Skrevet 19. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Han er så nydelig han at jeg nesten ikke har ord som beskriver ham :heart: :heart: 6 Siter
Whoopsis Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Wow, blås opp - og du har en ferdig voksen berner! Også så ... 1 Siter
Stine Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Herregud for en perfekt liten sak :wub: :wub: 1 Siter
Gullen Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 En utrolig vakker og sjarmerende liten gutt, det er ikke stort mer å si om det.. Måtte han bli til stor glede for Toril og Mona, de 2 stolte "mammaene". :berner: 3 Siter
mokken Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Å herlighet, sååååå nydelig! :wub: Siter
Gjest Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Han er så nydelig han at jeg nesten ikke har ord som beskriver ham :heart: :heart: Skjønner jeg godt! Enig! Siter
Guest Jonna Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Jäger er åtte uker i dag og jeg har vært utskremt fotograf etter at eierne har pynta og flytta på bein. Nydelig siluett og holdning på han! Og av en eller anneng grunn syns jeg han hadde veldig fine haser, aner ikke hvorfor jeg la merke til akkurat det Men jeg syns nå han har det. Siter
Guest Michellus Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Mr fluffybutt Han er nydelig da! Siter
Monab88 Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Jäger er åtte uker i dag og jeg har vært utskremt fotograf etter at eierne har pynta og flytta på bein. Tusen takk for at du orka å stå opp for å ta bilder av verdens vakreste Jägergutt! De ble kjempefine! 2 Siter
Tøfflus Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Åååå, jeg har ikke sett tråden før nå. Så utrolig skjønn "liten" bamsemums Gratulerer til de stolte eiere, men jeg skal innrømme at jeg er ekstra glad for at han skal bo hos Toril for dette vet jeg hun har ønsket seg leeeeenge og er det noen som fortjener ønsket sitt oppfylt er det verdens beste og snilleste Toril 6 Siter
Toril Skrevet 19. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Åååå, jeg har ikke sett tråden før nå. Så utrolig skjønn "liten" bamsemums Gratulerer til de stolte eiere, men jeg skal innrømme at jeg er ekstra glad for at han skal bo hos Toril for dette vet jeg hun har ønsket seg leeeeenge og er det noen som fortjener ønsket sitt oppfylt er det verdens beste og snilleste Toril Åhh tusen,tusen takk :heart: Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Du må ikke tru jeg ikke la merke til t-skjorta til Mona! Jäger er veldig flott, altså. Jeg liker at han er så tørr i øynene og munnen, det ser så mye freshere ut enn hengeøyne og siklemunn. (Ikke overraskende! ) 3 Siter
idaemiliee Skrevet 19. Februar 2012 Rapporter Skrevet 19. Februar 2012 Ånei, skulle aldri ha rota meg inn hit! Helt syk nå, jo.. :wub: Gratulerer så masse med den nydeligste bompibjørnen jeg noengang har sett! 1 Siter
Argyr Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 Ny spam! Kattene til Toril er ikke helt gode Lagt seg under teppet, han Kan dele på sofaen Store ambisjoner Spise tanten Hvem, jeg? 6 Siter
Raksha Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 Noe så nydelig. Ser akkurat passe gæern ut! 1 Siter
Poter Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 Ååå, for en søt bamse! Han får man jo bare lyst å løfte opp og kosemose massemasse Så morsomme bilder hvor han leker med kattene! 1 Siter
Gjest Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 :wub: Men må jo si at jeg syntes det er noe spesielt med Arok også! Skjønn han! Du har tre kjempefine gutter du Toril! Siter
Recommended Posts