Toril Skrevet 23. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 23. Februar 2012 Noe så nydelig. Ser akkurat passe gæern ut! Han er akkurat så gæern som han ser ut. Tusen takk Marie,ja jeg er heldig. Og Arok er helt spesiell :heart: 1 Siter
Siri Skrevet 24. Februar 2012 Rapporter Skrevet 24. Februar 2012 Jäger er åtte uker i dag og jeg har vært utskremt fotograf etter at eierne har pynta og flytta på bein. For en perfekt lommeberner Han er jo bare helt bedårende vakker 2 Siter
Monab88 Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Wee, bilder! Det siste var bare herlig 1 Siter
SFX Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Jeg må bare få si at jeg har sett ham live, jeg - og han er en kul fyr! Hvordan han sto stram og oppmerksom da noen oppbundne meter med plastikkbånd begynte å bråke og blafre i vinden, før han struttet selvsikker bort for å sjekke det ute på gårdsplassen her uten nøling her ga meg frysninger - lekker inni og utenpå hodet sitt, den der! Jeg gleder meg til å bli bedre kjent med ham! 7 Siter
L8 L Skrevet 25. Februar 2012 Rapporter Skrevet 25. Februar 2012 Han er jo for herlig! Utrolig koselige bilder også 1 Siter
tm100021 Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Wow! Herregud, for en vakker skapning! 1 Siter
Monica123 Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Herregud og nydlig han er 1 Siter
Gullen Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 En stor takk til Argyr for koselige bilder av lille, skjønne Jäger. :berner: La dem strømme, vi tåler masse flere..! 2 Siter
Marianne&Java Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Åååå herremin altså :wub: For en fantastisk, nydelig, liten fluffball Gratulerer så utrolig mye Gaaaah, jeg som er så valpesjuk at jeg nesten dør, og det ble IKKE bedre nå altså...! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Du, han ser jo ut som en miniatyrberner (voksen, men fortsatt valp, liksom), jo! Han ser jo perfekt ut på alle mulige måter? En skikkelig søtsak (søt sak også, men mest søtsak!)! Akkurat det jeg tenkte også! Så stor den hånden var og så lite det gjerdet var Bra kropp på den karen! 1 Siter
Argyr Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Ut på tur Og hjem igjen Se, en cocker! Og så ni uker og en dag-bilder. Ikke akkurat fotovær i tåke og halvmørke, men.. 4 Siter
Guest Jonna Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Hvor mange uker er det til at du ikke kan ha han på armen lengre? Lekker sak! Kan jeg bare spørre om det er noe trekk grunnlag at ikke "blissen"ikke er "komplett" fullføres til helt ut på nesen? (glad i lommebrukshundene mine kjenner jeg *flirer*) Siter
Toril Skrevet 29. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Tusen takk,og han blir nok ikke løftet opp så mange ukene til,de vokser alt for fort Noen dommere vil nok kunne trekke for lite hvitt i fjeset,mens andre nok ser bort ifra det hvis resten av ham er bra nok 1 Siter
Guest LXT Skrevet 29. Februar 2012 Rapporter Skrevet 29. Februar 2012 Å Toril, for en herlig kosebamse! Siter
Argyr Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Besøk! Ikke stygg denne heller, altså Halvsøster Xen Niese Foenix 3 Siter
Toril Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Herlige bilder igjen,tusen takk til fotografen Siter
Lola Pagola Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Herregud! Alt for søtt! MÅ.KLIKKE.MEG.UT! 1 Siter
Benedicte Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Han er en så utrolig vakker, liten kar 1 Siter
SFX Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Og det er faktisk bare et halvt år mellom disse to, og begge er per definisjon valp enda. De valpene forsvinner altfor, altfor fort! I hvert fall kroppslig 1 Siter
Guest Gråtass Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Til dere som syns han er såååå gossin og nuttete, kan jeg si at det er bare utenpå.. Inni er det syyyyyylskarpe piayatenner som sitter i tær og fingre som en annen gjedde. Jepp han biter, livsfarlige monsteret Siter
Gullen Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Heerrrlige bilder av lille, skjønne Jäger-gutten! Han har ikke blitt noe mindre pen, akkurat. Full kontroll på besøket hadde han også.. Gleder meg til jeg får treffe han, og det håper jeg blir i denne måneden.. :berner: ...og så synes jeg at bildet av Toril, Jäger og kattene er utrolig koselig. 2 Siter
Guest Jonna Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Og det er faktisk bare et halvt år mellom disse to, og begge er per definisjon valp enda. De valpene forsvinner altfor, altfor fort! I hvert fall kroppslig Måtte se 3-4 ganger jeg Kjente ikke igjen valpen, den var jo STOR jo! Siter
Bananen Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Skrevet 3. Mars 2012 Peeen, altså! Også ser'n så alvorlig ut med sveisen fremover over øynene. 1 Siter
Recommended Posts