Gå til innhold
Hundesonen.no

Forslag: egen kategori for "hjelp meg", konkurransestemmer osv


Recommended Posts

AnetteH hadde et lurt forslag her en kveld. Forslaget var å opprette en egen kategori til "hjelp meg, stem på meg" osv.

Vi snakket litt om det og kom frem til at en slags hjelpekategori kanskje kan være bra for forumet?

Her er forslag til hva slags ting som kan gå i kategorien:

- hjelp til transport

- dersom du trenger stemmer i en konkurranse

- gratis tjenester, altså ingenting relatert til kjøp og salg

En kategori som er kun til hjelp, og som ingen vil tjene på penger på :)

Hva syns dere? Har vi nok sånne emner til egen kategori, og hva skal vi i tilfelle kalle den?

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da bør retningslinjer endres, for *Stem på meg* innlegg er som oftes for egen vinnings skyld.(ikke spesifisert å tjene penger der - kun det å vinne på det .... som er mange ting) Så det å lage en kategori som bryter med retningslinjene er vel ikke helt lurt?

§1.12

Forumet er ingen annonseplass. Alle innlegg som kan tolkes som reklame eller rekruttering til tjenester for egen vinning slettes. Affiliatelenker, eller lenker som på en eller annen måte tjener deg tolereres ikke og vil bli fjernet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt tenkt meg grense på 10 poster eller, hender noen kommer her for å kun poste "stem på meg i denne konkurransen", og syntes det personlig er en uting...

Helst 100 elns. Stem på meg opplegg syns jeg er i det store og hele en uting jeg også uansett, men men ...

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helst 100 elns. Stem på meg opplegg syns jeg er i det store og hele en uting jeg også uansett, men men ...

Jeg er så sær at jeg syntes det er juks. Stemmer aldri på mase-bilder, stemmer gjerne heller på konkurrentene. Barnslig, jeg vet! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også mas om å stemme på folk i konkurranser er kjedelig, men det kommer uansett, og kanskje det ikke hadde vært så ille å ha det på forumet. Hvertfall blir alt samlet i en kategori og man kan gå inn der om man har lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også mas om å stemme på folk i konkurranser er kjedelig, men det kommer uansett, og kanskje det ikke hadde vært så ille å ha det på forumet. Hvertfall blir alt samlet i en kategori og man kan gå inn der om man har lyst.

Det er sant. Det er veldig greit å ha det samlet på en plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og man kan filtrere bort katogorien så man aldri får se ting derfra

Sånn sett er det veldig bra å få det i eget del av forumet hvis man først skal ha det, for da er det opp til hver enkelt å filtrere det bort. Brukermuligheter/valg settes det pris på. Men for at dette skal være effektivt, så bør det være underforum i den kategorien, for ellers tar man ikke bare bort *stem på meg*, men også andre ting som man kanskje ikke vil filtrere bort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

Dette kan du filtrere bort selv - derfor er jeg veldig enig i at når de først skal godta *stem på meg* osv, så kan vi filtrere det bort når man lager egen kategori på det :icon_clapping:

Ikke helt sikker på om jeg henger med her men kan man ikke droppe sånt "stem på meg" fjas da og holde det til konstruktivt "hjelp meg" og da helst hunderelatert som f.eks hundepass og transport så slipper sånne DUMME huer som meg å knote med filter og holde seg til filteret på prince mild? :sweat:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet blir som jeg nevnte før med å bare ha en kategori er at man ikke kan filtrere bort *stem på meg* uten å med det samme filtrer bort ting som ER av interesse - f.eks hvis noen gir bort noe - DET er jo meget interessant av og til f.eks :)

Så da ble jeg ikke kvitt *stem på meg* spam likevel ;)

Snusken: Du kan filtrere bort forum og kategorier - ikke selve tråder. - missforstod ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...