Kaffe Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Denne dukket opp på facebook, syntes den var så fantastisk fin at jeg måtte bare dele den Siter
Mirai Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Har sett mange av disse, og griner like mye hver gang! Siter
tm100021 Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Ååå jeg begynte å grine etter det første minuttet. Siter
Kaffe Skrevet 2. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Jeg gråt nesten igjenom hele jeg. Samboeren var i millitæret i to år, kan vel ikke helt sammenlignes med soldater i afganistan, men jeg kjenner igjen reaksjonen. Husker jo hvordan jeg knakk sammen når jeg endelig så han etter 2-3mnd med nesten ikke noe kontakt. Siter
Guest Michellus Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Okei, så kanskje jeg burde se denne når jeg er helt alene *tørker tårer* Edit: Prøvde en gang til bare sånn for å se om det gikk allikevel, men det gjorde ikke det.. Siter
soelvd Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Herlighet, dette var dårlig gjort, jeg som er så hormonell for tiden Siter
Aslan Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Den filmen kan jeg ikke se uten å sippe Selv om samboeren min gjorde seg ferdig i Afghanistan før vi ble sammen får jeg smerter i både hjertet og magen bare av tanken på utenlandssoldatene, og på de som sitter igjen hjemme. Siter
Guest Michellus Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 "I love you daddy" :cry: :cry: Herregud, dette er ikke sunt for meg i det hele tatt. Hormonene mine insisterer på at jeg både er en hormonell sippebombe, pluss at de også sier at jeg begynner å bli verpesjuk. Not a good combo at all Siter
soelvd Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 "I love you daddy" :cry: :cry: Herregud, dette er ikke sunt for meg i det hele tatt. Hormonene mine insisterer på at jeg både er en hormonell sippebombe, pluss at de også sier at jeg begynner å bli verpesjuk. Not a good combo at all Haha, you and me both! Siter
Aslan Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Haha, you and me both! You and me... three? Siter
Synnikken Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Jeg kan ikke se dette! Så den for en ukes tid siden, jeg så ut som en oppblåst tomat i trynet etterpå Siter
Tyfonia Skrevet 2. Februar 2012 Rapporter Skrevet 2. Februar 2012 Herlig å se etter alt det fæle man ser på tv for tida Siter
tm100007 Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 Utrolig nydelig film. Sangen er også utrolig fin, får frysninger hver gang jeg hører på den. Siter
giggi Skrevet 3. Februar 2012 Rapporter Skrevet 3. Februar 2012 Har sett den maange ganger, så den igjen for noen dager siden, og gråt like mye da... Veldig fin da Siter
Recommended Posts