tuppetroll Skrevet 19. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 Så flink du er tuppetroll! Kult med de små bannerne/"knappene". Det ser mye mer ryddig ut med de små synes jeg' date=' hvertfall hvis alle bannerne på en linkeside er i den størrelsen [/quote'] Det er min store plan Du så knappen til Lisa & Pedro? Må liksom animere de som har flere hunder, kan jo ikke droppe noen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 19. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 Så flink du er tuppetroll! Kult med de små bannerne/"knappene". Det ser mye mer ryddig ut med de små synes jeg' date=' hvertfall hvis alle bannerne på en linkeside er i den størrelsen [/quote'] Det er min store plan Du så knappen til Lisa & Pedro? Må liksom animere de som har flere hunder, kan jo ikke droppe noen av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 19. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 Vil du lage en vanlig en til meg og? og her er Oscars vanlige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
~Marlene~ Skrevet 19. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 19. Desember 2005 lage en vanlig banner til meg og en juklebanner:D?? liker rosa farge :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 20. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2005 greide ikke å få julebanneret i standardstr, så det er 100 høyt, håper det er greit Laget også et vanlig banner til deg: Naaaw så fine! Tuuusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 20. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2005 Julebanneret til Pito var snasent, verdig ei flott jente!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toya Skrevet 20. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 20. Desember 2005 toya vanlig og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 21. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Skal gjøre det når jeg kommer hjem etter jul Får smøre dere med tålmodighet så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Vanlig banner; Lite banner: TUSEN TAKK!!! kjempe fine.. du er kjempe flink Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 21. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2005 Årh...Har ikke vært innepå hjemmesider siden her på lenge..Så plutselig fikk jeg se et banner TUUUUUSEN TAAKK ;D Det var NYDELIIIGT :D *Bøyer meg i støvet* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 22. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2005 Årh...Har ikke vært innepå hjemmesider siden her på lenge..Så plutselig fikk jeg se et banner TUUUUUSEN TAAKK ;D Det var NYDELIIIGT :P *Bøyer meg i støvet* Bare hyggelig Nyydelig hund du har! Har du sett 88*31 banneret jeg laget også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2005 Nei..MÅ SEEE Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Hyper_Bærta Skrevet 22. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2005 Årh...det andre banneret var også VELDIG fiiint Takker, bukker og neier=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 22. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2005 Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 26. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Nå har jeg mer tid igjen, så hvis det er noen som vil ha banner (enten 88*31 eller 468*60 eller annet..) så er det bare å si fra Husk å legg ut et bilde du kan tenke deg å bruke, så kan jeg lage har fått dilla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 26. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 26. Desember 2005 Du kan godt lage et vanlig banner til meg om du vil Noe som står i stil til hjemmesiden min. Forresten kan du godt lage et langt et som jeg kan ha på toppen av hjemmesiden, hvis du vil Bilder og hjemmeside; www.durucz.com/portismaria Hadde satt stor pris på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 28. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 28. Desember 2005 åhh så fine de ble. du er så flink 8) tror du at du kan lage noen til meg å?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 29. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Kan lage noen når jeg kommer hjem, 1. eller 2. januar... Sikkert noen andre som kan lage før hvis det "haster" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zorbas Skrevet 29. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 29. Desember 2005 Åhh.. de var kjempe fine San en ønsker jeg meg også.. Men nå skjønner ikke jeg engang åssen man skal legge ut bilde her da, kanskje typen (ny bruker her: mrmanu) vet. mvh stine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 30. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 Åhh.. de var kjempe fine San en ønsker jeg meg også.. Men nå skjønner ikke jeg engang åssen man skal legge ut bilde her da, kanskje typen (ny bruker her: mrmanu) vet. mvh stine Kan lage til dere jeg, må bare vente til over nyttår Må komme meg hjem først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 ok. heh gleder meg til du kommer hjem da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 30. Desember 2005 og her er Oscars vanlige.. Tuuusen takk, så flink du er. :mrgreen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Hei! Kan du lage til meg når du kommer hjem? Bilder: Bruk det du synes er best,eller så kan du jo lage flere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 31. Desember 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Det kan jeg gjøre ja Reiser hjem i morgen formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icebluelagoon Skrevet 31. Desember 2005 Rapporter Share Skrevet 31. Desember 2005 Så bra!! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar