Gå til innhold
Hundesonen.no

Laget noen bannere, jeg også :)


tuppetroll

Recommended Posts

Så flink du er tuppetroll! Kult med de små bannerne/"knappene". Det ser mye mer ryddig ut med de små synes jeg' date=' hvertfall hvis alle bannerne på en linkeside er i den størrelsen :D[/quote']

Det er min store plan ;) Du så knappen til Lisa & Pedro? Må liksom animere de som har flere hunder, kan jo ikke droppe noen av dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar
Så flink du er tuppetroll! Kult med de små bannerne/"knappene". Det ser mye mer ryddig ut med de små synes jeg' date=' hvertfall hvis alle bannerne på en linkeside er i den størrelsen :D[/quote']

Det er min store plan ;) Du så knappen til Lisa & Pedro? Må liksom animere de som har flere hunder, kan jo ikke droppe noen av dem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan godt lage et vanlig banner til meg om du vil :lol: Noe som står i stil til hjemmesiden min. Forresten kan du godt lage et langt et som jeg kan ha på toppen av hjemmesiden, hvis du vil :lol: Bilder og hjemmeside; www.durucz.com/portismaria

Hadde satt stor pris på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh.. de var kjempe fine :lol: San en ønsker jeg meg også..

Men nå skjønner ikke jeg engang åssen man skal legge ut bilde her da, kanskje typen (ny bruker her: mrmanu) vet.

mvh stine

Kan lage til dere jeg, må bare vente til over nyttår :D Må komme meg hjem først :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...