tuppetroll Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 Fikk en liten hjelperunde av Line på bannerlaging og nå har jeg sittet og mekket litt bannere for meg selv; først laget jeg til Mia og Minnie og så til Chicka og Milo:
tuppetroll Skrevet 16. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 Takk Bare si fra hvis det er noen som vil ha (men ikke gidd å si bare at bilder finner du på hjemmesiden), legg inn et bilde dere vil ha eller send på mail - er så pes å lete og lete... Helene - ekspert i å gjøre annet enn eksamenslesing..
Toya Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 heh... kan godt lage ett av toya skal legge ut ett bilde når jeg kommer hjem
Renate A Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 Tusen takk, den var kjempe fin!!!! Kan jeg sette den inn på bannersiden min, så folk kan bruke den som banner om de vil??
tuppetroll Skrevet 16. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 Tusen takk, den var kjempe fin!!!! Kan jeg sette den inn på bannersiden min, så folk kan bruke den som banner om de vil?? Det må du bare gjøre Jeg lette meg gal etter et bilde av henne med begge øynene synlige - var ikke lett å finne blant det havet av bilder du har
Tonje Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 du må gjerne lagenoen til meg her er noen bilder du kanskje kan bruke?
tuppetroll Skrevet 16. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 Ike sine bannere Han har så kort navn, så måtte skrive noe mer på det ene banneret hvertfall:
Renate A Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 Det må du bare gjøre Jeg lette meg gal etter et bilde av henne med begge øynene synlige - var ikke lett å finne blant det havet av bilder du har mange bilder?? Nei nå tøyser du, jeg har da iiingen bilder av Chicka Nå er den på plass
Tonje Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 TUSEN TAKK! de var skikkelig flotte!
tuppetroll Skrevet 16. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 TUSEN TAKK! de var skikkelig flotte! Hyggelig at du likte dem 8) Lager gjerne flere hvis det er noen andre som vil ha, har det moro med det der jeg gitt
Renate A Skrevet 16. Desember 2005 Rapporter Skrevet 16. Desember 2005 Hint hint...Chicka har også lyst på sånne farger og navnet sitt i hjerter, den var sååå fiiin!!!
tuppetroll Skrevet 17. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2005 Hint hint...Chicka har også lyst på sånne farger og navnet sitt i hjerter, den var sååå fiiin!!! Be, så skal du få
Synne N Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Skrevet 17. Desember 2005 Du kan få lage et til meg hvis du vil. Jeg har ganske mange nå, men men hi hi Her er noen bilder du kan bruke:
Guest Vicky Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Skrevet 17. Desember 2005 Du kan få lage et til meg hvis du vil. Jeg har ganske mange nå, men men hi hi Her er noen bilder du kan bruke: må bare si at du har en utroooolig pen hund!
Djervekvinnen Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Skrevet 17. Desember 2005 Ja de øynene er lekre! Skulle ønske min hund hadde sånner ! Men flotte bannere da!
tuppetroll Skrevet 17. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2005 Ja de øynene er lekre! Skulle ønske min hund hadde sånner ! Men flotte bannere da! Måtte liksom spille litt på de øynene jeg også;
Toya Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Skrevet 17. Desember 2005 lager du ett til meg og? kan du bruke ?
Renate A Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Skrevet 17. Desember 2005 Be, så skal du få Ååååå miste pusten og greier, så den ikke nåe jeg var her inne før i dag...tuuusen takk, Helene, den var midt i blinken. Legger den også inn på siden min...ok??
tuppetroll Skrevet 17. Desember 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Desember 2005 Det er i orden, Renate
Synne N Skrevet 17. Desember 2005 Rapporter Skrevet 17. Desember 2005 Måtte liksom spille litt på de øynene jeg også; Takk takk Jeg falt pladask for de øynene når jeg så henne D var kjempefint banner tupptroll. Legger det inn på hjemmesiden
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar