Anette Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 jeg glemte å melde på issi men det er bare 2 cardigans da har vi en svak sjangse!!!! Siter
Bananen Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Uuuh, 5 basenjier! Og TRE valper! 1 Siter
Siri Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Oi, hele 7 briarder - det er jo nesten rekordpåmelding så langt i år - bare Bø med flere. Willy er dog ikke en av de påmeldte Siter
Benedicte Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 ÅH, jeg gleder meg så utrolig mye til å stille Amiga! Og vise frem Pim 2 Siter
L8 L Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Har meldt på en frosk og en boxer (venninen min sin). 8 franske bulldogger og 11 boxere Spennende! Siter
Monica123 Skrevet 18. April 2012 Rapporter Skrevet 18. April 2012 Oi 6 lundehunder på Leto må være ny rekord,men Arla er ikke en av de Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 På søndag er det hele 4 shibaer, og minst 3 av dem er tisper. Bikipile og jeg kommer med Lexie og Imouto, men sjokkerende nok veit jeg for en gangs skyld ikke hvem de to siste er! Finner det vel tidsnok ut. Siter
Bikipile Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 På søndag er det hele 4 shibaer, og minst 3 av dem er tisper. Bikipile og jeg kommer med Lexie og Imouto, men sjokkerende nok veit jeg for en gangs skyld ikke hvem de to siste er! Finner det vel tidsnok ut. Hilde aner ikke hun heller Og jeg er skrekkelig nysgjerrig altså! Lurer på om den foran Lexi er hannhund eller juniortispe Og fniser litt over at det bare er unge tisper som skal vises. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hilde aner ikke hun heller Og jeg er skrekkelig nysgjerrig altså! Lurer på om den foran Lexi er hannhund eller juniortispe Og fniser litt over at det bare er unge tisper som skal vises. Hvordan veit du at det er en foran Lexie? Har du telt? Og det KAN jo hende at det kommer ei championtispe eller en veteran etter Imouto. Siter
Bikipile Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hvordan veit du at det er en foran Lexie? Har du telt? Og det KAN jo hende at det kommer ei championtispe eller en veteran etter Imouto. Så klart jeg har telt Men det kan hende at hoderegningen min ikke er helt til å stole på da Edit: prøvde en gang til, og kom til samme tall. Shibavalpen er nr 64 i ringen, og Lexi er nr 66. Siter
rottmaneier Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 28 gårdshunder Søren at det ble dommerendring Hadde gledet meg til å stille for en som kan rasen, også blir det en ungarsk istedenfor Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Så klart jeg har telt Men det kan hende at hoderegningen min ikke er helt til å stole på da Edit: prøvde en gang til, og kom til samme tall. Shibavalpen er nr 64 i ringen, og Lexi er nr 66. Jeg skal høre med Wenche... Siter
Bikipile Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Jeg skal høre med Wenche... Todd kanskje? Herregud, ikke sunt å gruble på slike viktige ting altså 1 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Todd kanskje? Herregud, ikke sunt å gruble på slike viktige ting altså Todd er enball. Ingen av Wenche sine, men jeg trur jeg veit hvem valpen er. Han hannhunden fra Christen som bor nedover mot Fredrikstad. Skal høre med Lisa om hun kommer med Nero, for da veit vi i alle fall om det er en hannhund foran Lexie eller ikke. . Siter
Bikipile Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Todd er enball. Ingen av Wenche sine, men jeg trur jeg veit hvem valpen er. Han hannhunden fra Christen som bor nedover mot Fredrikstad. Skal høre med Lisa om hun kommer med Nero, for da veit vi i alle fall om det er en hannhund foran Lexie eller ikke. . Æsj, så dumt med Todd Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Æsj, så dumt med Todd Men broren er minst like grei, og er i ferd med å bli nydelig sesam OG har to baller! 1 Siter
simira Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hm, PM-linken virka ikke. Hvor mange ridgebacker er det på søndagen? Har PM for lørdag kommet hos noen? Spent på hvor mange ridgebacker det er. Litt for mye å håpe på at vi blir alene i unghund-ringen... :/ Om noen trenger skyss fra Oslo så kjører nok vi, og har sikkert plass til en hund+fører til ihvertfall. Siter
Snøfrost Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Jeg vil også ha PM for lørdag. Skal kun stille på lørdagen og håper på litt konkurranse. Ikke sååå artig å bare konkurrere med seg selv Siter
SandyEyeCandy Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hm, PM-linken virka ikke. Hvor mange ridgebacker er det på søndagen? Har PM for lørdag kommet hos noen? Spent på hvor mange ridgebacker det er. Litt for mye å håpe på at vi blir alene i unghund-ringen... :/16 på søndag. Siter
Bikipile Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hm, PM-linken virka ikke. Hvor mange ridgebacker er det på søndagen? Har PM for lørdag kommet hos noen? Spent på hvor mange ridgebacker det er. Litt for mye å håpe på at vi blir alene i unghund-ringen... :/ Om noen trenger skyss fra Oslo så kjører nok vi, og har sikkert plass til en hund+fører til ihvertfall. 16 stk på søndagen, kl 12 i samme ring som oss (shibaer). Har ikke meldt på på lørdagen, så der har jeg dessverre ingen info. Siter
simira Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 16 stk på søndagen, kl 12 i samme ring som oss (shibaer). Har ikke meldt på på lørdagen, så der har jeg dessverre ingen info. Er meldt på lørdag, men har ikke fått noe info enda. Men tipper de fleste går begge dager... jaja. Noen tisper er det vel, så vi slipper kanskje veldig mange hunder i ringen samtidig. Siter
Guest Jonna Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Er meldt på lørdag, men har ikke fått noe info enda. Men tipper de fleste går begge dager... jaja. Noen tisper er det vel, så vi slipper kanskje veldig mange hunder i ringen samtidig. Har heller ikke fått fra lørdagen. Det er annen arrangjør så tipper de rett og slett er litt tregere Siter
Yodel Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Vi stiller Domino og Jippi i valpeklasse, og Kamar & Tara blant de voksne- skal bli spennende Mannen er innhyret på NBSK's utst. (Søndag), så han skal jobbe da men ikke lørdag. Ellers gleder jeg meg SÅ mye til å treffe Pimmelim! 3 Siter
simira Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Vi trenger definitivt handlerhjelp... har prøvd meg igjen i dag, med "handler uten hund" løpende bak, og han vrenger seg og må trekkes med. Kommer til å be om tips og hjelp på lørdag på Ekeberg! Siter
Guest Jonna Skrevet 20. April 2012 Rapporter Skrevet 20. April 2012 Da er lørdagenute. Fortsatt bare 1 AK Samme rasedommer som gruppedommer, og de er ikke alltid så negativt Også Antonio Di Lorenzo som BIS Veteran, og han likte henne i raseringen sist vi stilte så det var ikke så dumt. Siter
Recommended Posts