SFX Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Dommerlisten er klar for dobbeltutstillingen i Letohallen siste helga i april. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Dommerlisten er klar for dobbeltutstillingen i Letohallen siste helga i april. Så bra! Denne er umiddelbart lagt på vurderingslista. Dommerne virker å være av den mer brukbare sorten også (må undersøkes nærmere). Bra at SH også kan være med 28, men finner ikke utst. på terminlista da... edit: presisering. Finner NBSK sin 29., men ikke NDK sin 28. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Må melde på her begge dager og håpe Amiga blir champion 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 "Sitte på hendene" og virkelig prøve å la være å melde på for nok en utst.helg med en haug "nye og morsomme" dommere. Sier ikke at disse er dårlige på noen måte - hvordan skal man kunne det, man har jo knapt hørt om noen av dem, liksom... Men jeg er lei av å stille for dommere som det virker som ikke vet hvilken rase man har, og poengerer de flotteste tingene hunden har som noe negativt.. Okey - utstilling er lotto, men LITT forutsetninger for å trekke riktig lodd bør man jo kunne ha når man vet hva man har i andre enden av båndet, mener jeg. Men, men - det er lenge til - får se hvor mye utst.abstinenser man har når fristen nærmer seg.. Man skal aldri si aldri! Også pleier det jo å være årets første campinghelg, da - og DET frister jo! Susanne 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Skal vist levere valper den helgen jeg Men jeg skulle gjerne stilt Blaze på søndagen for den Nederlanske dommeren. Det er jo AK land nr.2 i Europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Labbbiiiiiiiiiissss har du tenkt deg hit? Amiga trenger superhandleren sin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Mulig jeg melder på Lørdag med Arla må snuse litt på dommeren først..Sheltien har speialen den helgen så de får ikke delta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Skal vist levere valper den helgen jeg Men jeg skulle gjerne stilt Blaze på søndagen for den Nederlanske dommeren. Det er jo AK land nr.2 i Europa. Du bor jo rett borti gata, kan vel stille Blaze og deretter skynde deg hjem og sende vekk valper? Labbbiiiiiiiiiissss har du tenkt deg hit? Amiga trenger superhandleren sin Hun kaller seg ikke Labbis mer, tenk. Jeg trur ikke stiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Jau, selvsagt må vi da hit også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Da melder jeg på Issi og Amiga begge dagene, satser på jeg får hentet Benedicte og at Amiga blir sjampinjong! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Jau, selvsagt må vi da hit også Samme dommeren som var i Kongsberg og Moelv lørdagen. Om du tenker på at Kamar skal dit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Januar 2012 Må nok melde på begge dager gitt. Dommere som kan rasen begge dager, og da er jo Nitro blitt 9 mnd Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Januar 2012 Vurderer å melde på, ihvertfall en av dagene. Må se ann Lexi litt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 (endret) Hadde vist regnet feil jeg, og valpene leveres helgen før. Så nå har jeg sjekket dommer dag 1 også og det viser seg at hun har dømt litt AK i Italia. Hvor "bra" dømming er vanskelig å si utifra bildene. Men da har hun iallefall sett rasen før. Så da vurderer jeg stille Blaze lørdag og søndag, men venter litt med å melde på siden hun slipper pels nå. Har ingen kontroll på om hun bare skal slippe litt, eller røyte helt ned etter at hun ble kastrert. PM går ut 2.april så jeg har god tid til å vurdere enda. Link til dommerlistene da de har flyttet den på hjemmesiden. (også irriterer det meg at de ikke har satt opp gruppe og BIS dommere enda ) Endret 5. Mars 2012 av Jonna Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 (også irriterer det meg at de ikke har satt opp gruppe og BIS dommere enda ) Ja, fy flate, det er grunnen til at JEG ikke gidder å melde på enda heller, altså! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Labbbiiiiiiiiiissss har du tenkt deg hit? Amiga trenger superhandleren sin Såklart! Dette blir kanskje lille Pim sin debut på valpeshow 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnikenK Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 (endret) Hmmm! Samme dommer (på søndag) som plukket ut Supra blandt de seks, i gruppa i Bø - iflg BP Håper Supra syns det er greit å beholde pelsen et par måneder til Endret 9. Mars 2012 av AnnikenK Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Å, ja! Hit må man jo! Vet ikke om jeg stiller Opsis begge dagene, vi får se.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Melde på begge hunder begge dager eller...hmmmmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Vurderte nå nettopp om jeg kanskje skulle melde på, men så kom jeg på at jeg skal på sporkurs de helga, jeg, så da utgår det . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Dommerendring Jeg greier ikke å bestemme meg for om jeg skal hit eller til Sunndalsøra.. Godt jeg har et par uker til på å bestemme meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 det skulle jeg sett istad, så hadde jeg spart meg 350kr.. han elsket Amiga men hatet halen, ikke stor sjangs hun blir utstillins champion da gitt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 Blaze er påmeldt som veteran begge dager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 14. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2012 det skulle jeg sett istad, så hadde jeg spart meg 350kr.. han elsket Amiga men hatet halen, ikke stor sjangs hun blir utstillins champion da gitt Åååh, kan'ke vi få'n, 'a! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 det skulle jeg sett istad, så hadde jeg spart meg 350kr.. han elsket Amiga men hatet halen, ikke stor sjangs hun blir utstillins champion da gitt Jeg ville spurt arrangør om å få pengene tilbake og kansellert påmeldingen da du ikke var oppdatert på dommerbyttet - og dette sier jeg som meg, og ikke tilknyttet arrangør. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts