Grim Skrevet 3. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Det var ikke mange minuttene før dette da DIN belger dynket MIN kelpie! Jeg har til og med bildebevis! Få se bilde da! Or it didn't happen. 1 Siter
MegaMarie Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 "Ehm... hva driver du med?" "...Heh... Okeei." "I'll leave you to it..." Hahahahhaahahahahahahahahaa Disse var de morsomte bildene av alle! Jeg lo virkelig høyt når jeg så de! Ehehehe! 3 Siter
Grim Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Pff. Alt jeg ser er en snill Grim som prøver å hjelpe Mikke opp på beina. Et bilde fra i dag: Også ligger det flere i bloggen min. 4 Siter
Guest janson Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Pff. Alt jeg ser er en snill Grim som prøver å hjelpe Mikke opp på beina. Et bilde fra i dag: Også ligger det flere i bloggen min. Ved å legge seg oppå han? Siter
mokken Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Ved å legge seg oppå han? Sikkert en ny og revolusjonerende teknikk 3 Siter
Augustina Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Skrevet 12. Desember 2012 Oi, denne hadde jeg ikke turt å ikke trene med når den ba om det for å si det sånn Herlige bilder, kjenner det i lattermuskelen! Siter
Grim Skrevet 13. Desember 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Desember 2012 Oi, denne hadde jeg ikke turt å ikke trene med når den ba om det for å si det sånn Er ikke bare bare å trene med belgere. 2 Siter
Pajko Skrevet 17. Desember 2012 Rapporter Skrevet 17. Desember 2012 Sigga og Pajko kan vidst også være med her... Sigga efter en tur i vandet i sommers. Og en lille serie .. 1 Siter
Guest janson Skrevet 11. Februar 2013 Rapporter Skrevet 11. Februar 2013 Dum og dummere har igjen vært på utflukt med aspirantGneis på slep! Mikke virker litt deformert om dagen: (Grim var LITT opptatt av godislomme i dag, derfor mest bilder av Mikke og Gneis) Og så litt søskenkjærlighet til slutt: Siter
TonjeM Skrevet 12. Februar 2013 Rapporter Skrevet 12. Februar 2013 Crazy dogs!! Og deformerte Mikke ( ) som dynker Gneis.. det gjør Strider mye med Shy også, hans måte å ta hevn på tror jeg for hun er noen ganger en skrekkelig pain in the ass for han! Siter
Line&Luna Skrevet 15. Februar 2013 Rapporter Skrevet 15. Februar 2013 Digget bildet av Gneis som fant frisone under magen på Grim. Han må jo snart være vant til at småjentene gjemmer seg der! Siter
Recommended Posts