MollyC Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Jeg hiver meg på her. Har et løwchenkull på 4 som skal ha stamtavlenavn på I. Fikk ikke til å søke på det. Håper på noen innspill.Er ganske blank, har funnet noen, men ingen jeg liker. 3 hanner og 1 tispe. Kennelnavnet er Mollycoddle. Siter
SFX Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Hva slags stil liker du? Språk? Kan du gi eksempler på hva tidligere valper har hett? Siter
MollyC Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Navnet skal være på engelsk. Siter
MollyC Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Tidligere valper Molllycoddles Flash Of Lightning, Fiddler On The Roof, Go As You Please, Go Happy, Gentle Touch m.m. Siter
Guest Yellow Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Skrevet 29. Januar 2012 Instant Connection. Imagine Me And You. Innocent Soul. I'm/I am The Boss. I'll/I will Love you Forever. Siter
MollyC Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 Takk, tror jeg har fått det jeg trenger, Må bare se litt hvordan de ser ut når de blir eldre. Takk for innspill. Siter
HHC Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 I Shot The Sheriff I Hate Mondays I Don't Like Mondays In Case Of Emergency Ice Tea Ice Breaker In The Mood Irish Coffe It's Showtime In The Ghetto In My Mind Independent Investor Inside Information In The Long Run It's Up To You Siter
MollyC Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 I Shot The Sheriff I Hate Mondays I Don't Like Mondays In Case Of Emergency Ice Tea Ice Breaker In The Mood Irish Coffe It's Showtime In The Ghetto In My Mind Independent Investor Inside Information In The Long Run It's Up To You Her var det mange,ja, Tusen takk. 1 Siter
Yodel Skrevet 30. Januar 2012 Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 It wasn't me! Det kuleste navnet ever, men jeg fikk ikke brukt det da det ikke gikk med tema. Siter
MollyC Skrevet 30. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Januar 2012 It wasn't me! Det kuleste navnet ever, men jeg fikk ikke brukt det da det ikke gikk med tema. Takker for det Yodel Siter
Lotta Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Insane Interruption Intruder Impeccable Irresistible Instant (satisfaction) Irrelevant (information) Incantation Idea Image Impression Ideal 1 Siter
bea Skrevet 31. Januar 2012 Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Mollycoddle It's Now Or Never Mollycoddle I Am Your Angel Mollycoddle Icon Mollycoddle Idol Mollycoddle Idefix Mollycoddle Itzy Bitzy Tiny Tweeny Mollycoddle I Am Love/here/Perfect Mollycoddle I Feel Love Mollycoddle I Give You Everything Mollycoddle I Have A Dream Mollycoddle I Kissed A Girl Mollycoddle I amThe One Mollycoddle I'll Stand By You Mollycoddle I'm Ivanka Mollycoddle In My Dreams Mollycoddle In The Limelight Mollycoddle In Your Mind Mollycoddle Innocent When You Dream Mollycoddle Improved Image Mollycoddle Imagine Me And You/Us/Love/Peace Mollycoddle Indian Summer Mollycoddle Irresistable Little Ivo Mollycoddle Innovation Internatlional Mollycoddle Idealistic Girl/Boy/Løevchen/Society/ Agent/ Mollycoddle Item Special Mollycoddle Intergalaxy beaut Mollycoddle Intergalaxtic Love/Icon/Idol/symphony Iselin/Inga/Ivanov/Ivo/Imke/Icon/Idol/Ine/Icon Siter
MollyC Skrevet 31. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 31. Januar 2012 Mollycoddle It's Now Or Never Mollycoddle I Am Your Angel Mollycoddle Icon Mollycoddle Idol Mollycoddle Idefix Mollycoddle Itzy Bitzy Tiny Tweeny Mollycoddle I Am Love/here/Perfect Mollycoddle I Feel Love Mollycoddle I Give You Everything Mollycoddle I Have A Dream Mollycoddle I Kissed A Girl Mollycoddle I amThe One Mollycoddle I'll Stand By You Mollycoddle I'm Ivanka Mollycoddle In My Dreams Mollycoddle In The Limelight Mollycoddle In Your Mind Mollycoddle Innocent When You Dream Mollycoddle Improved Image Mollycoddle Imagine Me And You/Us/Love/Peace Mollycoddle Indian Summer Mollycoddle Irresistable Little Ivo Mollycoddle Innovation Internatlional Mollycoddle Idealistic Girl/Boy/Løevchen/Society/ Agent/ Mollycoddle Item Special Mollycoddle Intergalaxy beaut Mollycoddle Intergalaxtic Love/Icon/Idol/symphony Iselin/Inga/Ivanov/Ivo/Imke/Icon/Idol/Ine/Icon Her var det virkelig mange å ta tak i. Tusen, tusen takk. Siter
LinL Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 In your face Enig, en av valpene må nesten hete In your face 1 Siter
Recommended Posts