Gå til innhold
Hundesonen.no

Treningssenter i Vestfold


Carma
 Share

Recommended Posts

Oh, nå er det lenge siden jeg har vært her inne! Føler meg nesten som en sånn snikende, skyldbetinget våt hund som kommer krypende forsiktig inn etter å ha vært på langtur alene i sprutregnet... :| Ikke slåååå..... :flowers:

Det er sikkert en del som bor i Vestfold her, sånn i nærheten av Tønsberg eller Sandefjord også kanskje?? Jeg leter etter et bra treningssenter (sånn til meg altså!) i det området, helst et som i tillegg til å ha ok timer/greit styrkerom også lar meg få trene på timesbasis (altså ikke må betale for fullt medlemskap for å kunne trene). Er i Stokke en del helger og ferier og skulle gjerne hatt et sted å trene en og annen lørdag/søndag og i de feriene jeg er der. Noen som vet bra steder som evt kunne passe? Eller som har tips om hvilke treningssentre jeg kunne kontakte for å høre...? Blir glad for alle lure innspill! :thumbsup:

:flowers: igjen.... Because you're worth it! *smiske litt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm okei.... Men de har kanskje prøvetimer og sånt iallefall? Er det et bra treningssenter? Og hvilken side av byen ligger det på.....? *ikkesåkjent* Har du noe ca oversikt over hvilke treningssentre som kan være aktuelle å høre med...? Har prøvd å finne en oversikt over sentre på nettet, men ikke funnet noe som ser ut til å være fullstendig.... Takk o takk! :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell! Er ikke det et stykke unna?? ...som sagt ikke superkjent... :ermm:

Har vært der et par ganger da det het Spenst, men de har bytta navn til Pepper Sport nå (kanskje fått nye eiere?) var greit der, men ikke like stort utvalg av apparater som i Sandefjord (har vært i Framnes eller no i sandefjord med ei venninde en gang). Pris på Pepper'n veit jeg ingenting om, var med ei venninde og brukte kortet hennes og kom da gratis inn :) Er vel ca 20 min unna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...