mushi Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Stemt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Stemt heia London! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Huff, det var ein forferdeleg tekst. Eigentleg heilt typisk for slike avstemmingar... Meeeen, sidan det er for ein god sak, så har eg lagt inn både privatmailen min og jobbmailen min. Så skal eg godkjenne dei i morgon. Lukke til . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 24. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Stemt! Jeg ser ikke deg på det bildet IA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 24. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2012 Dere er jo helt superdupre! Tusen takk! Enig i at teksten er superdårlig, men det er ikke stort jeg får gjort med det! Og, nei, jeg var ikke på skolen den dagen bildet ble tatt Skulle vel kanskje photoshopet meg inn for sonen sin skyld? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 25. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Januar 2012 Jeg har også stemt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Januar 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Kom over en annonse i Aftenposten på lørdag og tenkte på denne tråden. http://a.aftenposten.no/kundeservice/article2582.ece De har en egen avtale til skoleklasser så det er mulig å tjene en del penger til skoleturer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 29. Januar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Januar 2012 Tusen takk for stemmer og for tips! mushi, linken din er delt med dugnadsgruppa. Positiv respons! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts