Gå til innhold
Hundesonen.no

Litt tilfeldige spørsmål


Benedicte
 Share

Recommended Posts

1. Hvor "gammel" skal noen være før dere reiser dere på bussen?

Jeg ser an helsa på folk. Høygravide eller skrøpelige gamlinger med stokk får tilbud om sitteplass fra meg.

2. Hvor ofte skifter du sengetøy?

Vet ikke. Når jeg mener det trengs.

3. Hvor ofte vasker du hundeskålene?

En gang i uka. Pleier å skifte skåler (begge) hver lørdag med nye, og sette de gamle i oppvaskmaskinen.

4. Bruker du tøymykner? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg bruker alltid tøymykner på klær, men ikke på håndklær. De går i tørketrommelen og blir myke nok av det, og beholder derfor sin oppsugningsevne.

5. Hvor mange timer søvn trenger du hver natt for å våkne uthvilt?

10 minst... jeg sover mye. Tror det henger igjen fra da guttungen var liten, da fikk jeg ikke sove en hel natt på to fulle år, men ble vekket av skriking opptil 7-8 ganger pr natt. Etter den to-års perioden der sover jeg 10-12 timer og føler at det knapt er nok, selv etter så mange år... :P

6. Når du kommer inn en i en butikk, og har god tid, og vet nøyaktig hva du leter etter. Pleier du da å spørre om hjelp til å finne det du trenger, eller leter du en god stund på egenhånd først?

Jeg liker å lete selv, hvem vet hva annet jeg finner som er verdt å ha med seg :- ) Men hender en sjelden gang jeg skal rekke noe, f.eks. bussen, og derfor har begrenset med tid og da spør jeg, går direkte til varen. Men stort sett tusler jeg rundt og leter frem tingene selv. Min erfaring er at mange ansatte i butikker uansett ikke har snøring på vareutvalget i butikken de jobber... De sier "Nei, det har vi ikke" og så finner jeg det selv noen minutter etterpå...!

7. Er det bare mine håndkler/sengetøy som kryr av hundehår selv etter en runde i tørketrommelen? Hva gjør dere evt for å unngå det?

Min hund har egne håndklær, så jeg har ikke vært plaget med hundehår på menneske-håndklærne våre. Og jeg har enda ikke vært plaget av hundehår på sengetøy, selv om hunden faktisk sover i sengen vår OG er langhåret. Kanskje det er jeg som er blind?

Men det er noen hundehår på ullpleddet som ligger i sofaen vår. De forsvinner imidlertid under vask eller jeg støvsuger dem bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 100
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Stram deg opp, din frekke fjortis! Neste gang du ser meg på bussen, har du å reise deg!

Holde kjeft i voksent selskap? Jeg lærte å kommunisere med voksne som barn, jeg?

Enten leser du ikke hva jeg skriver, eller så misforstår du... Jeg sier bare helt enkelt og greit at jeg ikke synes det er noe VIKTIGERE at barn har respekt for voksne, enn at voksne har respekt for

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...